Boyabat Barajı İle İlgili Duyuru:

boyabat-baraji

BOYABAT ELEKTRİK ÜRETİM LTD.ŞTİ’NDEN DUYURU

Şirketimizce Haziran 2008 tarihinde başlatılan çalışmalar neticesinde Köyünüzde su altında kalacak arazilerin Tapu Kayıtları, malik bilgileri ile adres bilgilerinin yer aldığı kamulaştırma haritalarının yapımı bağımsız şirket olan Samsun-Pınar Harita Ortak Girişimi tarafından tamamlanmıştır. 

Kamulaştırma planlarındaki bilgiler dikkate alınmak suretiyle köyünüzde bulunan özel mülkiyete ve köy tüzel kişiliğine ait arazilerin mevki ve özelliklerine (sulanabilir, taban eğimli , kıraç vb.) göre üzerindeki ağaç , ev ,samanlık , ahır vb. müştemilatları ile birlikte yine Şirketimizden bağımsız değerleme şirketi olan Hapa Mühendislik tarafından tespit edilerek değerlemeye tabi tutulmuş ve bedelleri takdir edilmiştir. Buna göre çeşitli arazi gruplar için takdir edilen arazi fiyatları aşağıdadır.

          ARAZİ CİNSİ                                                                 FİYAT( TL/DÖNÜM)

  1. Cazibe ile sulanan araziler (STT-1 Çeltik )                                      6.040,00
  2. Pompajla sulanan araziler (STT-1P Buğday-Mısır)                         3.430,00
  3. Pompajla sulanan araziler (Hafif meyilli ST-IP Buğday-Mısır)          2.840,00
  4. Kuru Tarla (KT-1 Kıraç Buğday Arpa)                                          2.140,00
  5. Taşkına Maruz ve Düzenli Kullanılmayan Araziler (ST-3)                1.250,00
  6. Kapama Elma Bahçesi                                                                   6.300,00
  7. Kapama Zeytin Bahçesi                                                                 6.470,00
  8. Köy İçi Araziler                                                                             6.040,00

Binalar ve diğer yapılar için Bayındırlık ve İskan Bakanlığı verileri kullanılacaktır. Muhtelif ağaçlar için Tarım İl Müdürlükleri verileri kullanılacaktır.

Şirket Yönetim Kurulu tarafından da onaylanan yukarıdaki fiyatlara göre anlaşma yoluyla arazileri satmak isteyen arazi sahipleri değişik yerlerde bulunan tüm arazilerinin (üzerindeki binaları ve ağaçları ile birlikte ) satın alma işlemlerine 20-Nisan 2009 tarihinden itibaren başlanacaktır. Üzerinde ağaç ve bina bulunan parsellerde arazi bedelleri ile üzerindekilerin bedelleri ayrı ayrı hesaplanıp birlikte ödenecektir. Satın alma işlemlerine Saraydüzü ve Vezirköprü ilçelerinden başlanacak olup kısa zamanda Kargı ve Osmancık ilçelerindeki köylerde de devam edecektir. Ödenek yönünden sorun olmamasına rağmen Tapu Sicil Müdürlüklerindeki işlemlerde meydana gelebilecek sıkışıklıklardan dolayı tapu işlemleri ve ödemeler başvuru tarihinin esas alınacağı sıralamaya göre yapılacaktır.

Anlaşma sağlanamayan araziler için daha sonraki tarihlerde Enerji Piyasası Düzelmeme Kurumu üzerinden 2942 ( D.4560 ) Sayılı Kanun hükümleri çerçevesinde işlemler sürdürülecektir.

Gerekli bilgi ve irtibat için başvurulacak adres ve telefonlar aşağıdadır.

 Murat ERDİVAN ( Proje Müdürü )        Ümit DÖNMEZ ( Kamulaştırma Müdürü)

İrtibat Adresi
Boyabat Elektrik Üretim ve Tic .Ltd. Şti.
Çiftlik Mah. Lise Cad. Huzur Apt. No : 42 Kat:1 SAMSUN

İrtibat Telefonları
İş       :   0362 234 89 56
Gsm
 :  0530 417 42 05
                0530 417 42 08
Faks  :  0362 234 89 51

Yazar Hakkında

'in 83 yazısı bulunmaktadır..

“Boyabat Barajı İle İlgili Duyuru:” İçin 233 Yorum

  • lostlove 15 Nisan, 2009, 15:06 tarihinde dediki...

    insanların evlerii tarlalarını elinden alıp üç kuşuş verip göndermek ayıptır bence. karadeniz bölgesinde insanların zaten arazisi kısıtlıdır. bir köylünün en fazla alacağı para bu hesaba göre 100 bin tldir. ve siz ondan hayatını alıyorsunuz bu paraya. bir insanın hayatı geçmisi geleceği bu kadar ucuz olmamalı bence.

  • osmancık aydın köyü yüksel 16 Nisan, 2009, 14:55 tarihinde dediki...

    bu vereceginiz ücretle karadeniz ikliminde aynı köyler ve araziler kurulabilecekmi benim köyüm 200 yıldır aynı yerde atalarımızdan kalan arazilerin degeri bumu bu vereceginiz ücretle kazalardan gece kondu bile alınmaz hem sizler bu fiyatları neye göre ayarladınız 1 dn pirinç arazisi 3 senede bu parayı veriyor zaten bu fiyatlarla köylerimizi almanız zor bence ücretler çok düşük bence böyle birşey olmaz yazık çok yazık

  • fatma demirbaş 16 Nisan, 2009, 17:55 tarihinde dediki...

    ya siz çocuk mu kandırıyosunuz satmıyoruz köyümüzü barajınız sizin olsun

  • Muharrem YILDIZ 19 Nisan, 2009, 1:34 tarihinde dediki...

    Sayın Aydın DOĞAN ve Ferit ŞAHENK sen bizim 1000 m2 çeltik arazimize 6040 lira,
    Kuru arazimizin 1000 m2 sine 1250 lira veriyorsun.Ben sizin İstanbul’daki yerlerinizin 1 m2 sine 6040 lira veriyorum.

    Muharrem YILDIZ
    Baraj alanında arazisi olan kişi

  • ömer 19 Nisan, 2009, 12:05 tarihinde dediki...

    Bence hiç para vermeden alın arazileri, gerçi bu komik rakamlarda bedava kadar tatlı şirketiniz için.

  • Muharrem YILDIZ 20 Nisan, 2009, 23:12 tarihinde dediki...

    SAYIN AYDIN DOĞAN , SENİN HAYATTA HİÇ DOĞRU BİR İŞİN OLMAYACAK MI? SEN HİÇ KAMUOYUNDAKİ İMAJININ NE DURUMDA OLDUĞUNU BAĞIMSIZ BİR KURULUŞA İNCELET TİN Mİ? BENCE ;BU DÜNYADAKİ EN BÜYÜK ZENGİNLİK ÖLDÜĞÜNDE GERİYE İYİ BİR İSİM BIRAKMAKTIR. ARTIK BUNU SAĞLAMANIN ÇALIŞMALARINA BAŞLA.

    BU İŞE DE BARAJ ALANI İÇİNDE KALAN ARAZİLERİN GERÇEK DEĞERİNİ VEREREK BAŞLA.BELKİ BU YAZIMI KÜÇÜMSERSİN,KİM BU UKALA DİYEBİLİRSİN. HAKKIN. AMA SENDEN KORKUYORUZ.SENİN BU PROJEDE OLMANI KENDİ AÇIMDAN TALİHSİZLİK OLARAK GÖRÜYORUM.

  • kemal kalyoncu 22 Nisan, 2009, 13:43 tarihinde dediki...

    bu verdiginiz parayla ist bulda kümes bile alınmaz yazık bu insanlara insanları kandırmaya calışıyorlar bence insanları degil ceplerini düşünüyorlar

  • Muharrem YILDIZ 22 Nisan, 2009, 20:43 tarihinde dediki...

    Kızılırmak Kenarında Bulunan Bu Araziler Türkiye’nin 1.Sınıf Arazileridir. Senede 3 Ürün Alınır. Ben Bunun Denemesini Yaptım.Kırağı Kızılırmak Vadisine 10-12 Kasım Arası Yağar.Bu 10 Gün Öncede Olabilir.Rakıma Göre Değişir.Bu Dediğim 300 İle 500 Rakım Arasıdır. Kasımda Arpayı Ektim.Mayısın İlk Haftası Biçtim.1 E 15 Aldım. Osmancık 97 Çeltiği Ektim.5 Eylülde Biçtim.40 Günlük Denilen Fasulye Ektim.Kırağı Yağmadan Onuda Topladım.Bir De Çeltik Ekimini Fide Olarak Yetiştirdiğini Düşün.İki Kere Çeltik Hasadı Bile Yapılabilir..

  • pelitçik köyü.. ahmet 23 Nisan, 2009, 16:41 tarihinde dediki...

    arkadaş bir insanı vatanından çıkarmak bu kadar ucuz olmamalı.verdikleri üç kuruş para ne işe yarar.insanlar köylerinden oldukları ile kalacak herhalde..yaşamlarını nerde ve nasıl devam ettirecekler bilmem ama çok yazık olacak cennet köylerime.

  • rasim kalyoncu 27 Nisan, 2009, 11:39 tarihinde dediki...

    bu fiyatları tespit edenlere sesleniyorum siz zannetmeyin ki bu cahil köylüleri kandırız.verdiğiniz bu fiyatlar bizim yüz yıllardır atalarımızdan gelen bir tarihi eserdir onun için bu tarihi eserlerin fiyatları bu kadar komik olamaz biz kışla köyü olarak birlik beraberlik sağladık köyümüzü bu şartlarda satmıyoruz bunun içinde gerekli hukuk mucadelemizi başlatacağız gerekirse baraj inşaatını bile durduracağız..bilginize

  • Sadık BİLGİÇ 2 Mayıs, 2009, 14:49 tarihinde dediki...

    :< Bütün yorumlara katılıyorum. Köylüyü kandıracaklarını sanıyorlar ama bu köylü sandıkları gibi cahil değil .Bizim köyümüzde sular altında kalacak. Artık bir köyümüz olmayacak .Akp hükümeti tarımı tamamen bitirmeye yeminli. Ekonomik krizin giderek derinleştiği ülkemizde tarıma sarılacaklarına verimli arazileri yok ediyorlar. Yazık çok yazık.

  • basri hamit 3 Mayıs, 2009, 15:22 tarihinde dediki...

    eğer bir dönüm tarlanın bedeli 6,500 tl ise o fiyatı veren şahıs tüm köyünü malını mülkünü bana sadsın o arazilerin değeri okadar ucuz deyil bildiğim kadarı ile bu işler bukadar kolay anlaşılmayacak başta benim gibi düşünenlerle tarlanın dönümü 40.000 tl alan varsa bu ülkede kanun var nizam var adalet var eğer adalet karar verir se bilmem anlaşıldımı

  • muhsin gülmez 4 Mayıs, 2009, 20:53 tarihinde dediki...

    bu yorumlara ben de katılıyorum 5 dönüm arazisi olan var 10 dönüm arazisi olan var hiç olmayanları var bu insanlar bu verdiğiniz parayla nasıl başka yerlerde ev kuracaklar.bu fiyatlar çok az çeltik arazilerinin dönümleri en az 30 bin tl olması gerekir.mısır tarlalrı 20 bin tl olması gerekir.

  • muhsin gülmez 4 Mayıs, 2009, 20:56 tarihinde dediki...

    bu verdiğiniz fiyat teklifini kabul etmiyoruz.

  • tahsin bilgiç 5 Mayıs, 2009, 11:51 tarihinde dediki...

    selam tüm dostlara. fakılıdan koca avninin oğluyum. kaç kuşak gelip geçti bu topraklardan bilginiz varmı. hükümet şunu bilmeli bu köylerde varsayalım şahsın 10 dönüm arazisi var o kişi kendisi için onu kullanacak peki çocukları varsa halen o köyde çalışıyor ama üzerine tapu yok onlara iş veya yerleşim yeri gösterilecekmi. yani mağdur insanlar olacak o kişiler sefalete terkedlecekmi bu konuda ne yapacaksınız. tüm fakılı ve çevre köyleri birliğe, beraberce mücadeleye çağırıyorum. herkese selamlar.

  • Hakan Dora 18 Mayıs, 2009, 12:23 tarihinde dediki...

    Yazan bedeller çok komik, Çünkü , bu araziler , bu bedelleri , 2 -3 senede getirir zaten.Bu yapılan yağma ve talandan başka bişey değil. 5-6 bine bir dönüm sulak arazi nerde var?

  • ADMİN 20 Mayıs, 2009, 9:59 tarihinde dediki...

    ***************************************………………………………..ARKADAŞLAR TÜRKİYE DE ELEKTRİK ÜRETİMİ OLDUKÇA ÖNEMLİ ŞİMDİKİ SARTLARI DÜŞÜNÜRSEK SAÇMA SAPAN YORUM YAPACAĞINIZA BU TÜR ENERJİ ÜRETİMİNE KATKI YAPIN. BU BARAJ GEREK DURAĞAN GEREKSE SİNOP İÇİN BÜYÜK YATIRIM KAYNAĞI ASIL HATA SİZİNKİ SİZ 1982 YILINDA DSİ TARAFINDAN YAPIMINA BAŞLANMIŞ BİR BARAJ ARAZİSİNİ TARLA VS. OLARAK KULLANIYORSUNUZ.. BEN DÜŞÜNCELERİNİZE KATILMIYORUM BU BARAJDA ODTÜ MEZUNU İNŞAAT YÜKSEK MÜH. VARKEN SİZİN DÜŞÜNCENİZ ALAKASIZ GELİYOR…………………………………………..

  • Hakan Dora 20 Mayıs, 2009, 12:33 tarihinde dediki...

    ADMIN DENEN ARKADAS , BIZIM DUSUNCELERIMIZ SACMA GELIYOR MADEM KI,

    SEN BU FAZLA AKLINLA, O KÖYLERDE YASAYAN, TARLALARI EVLERI ELINDEN GIDECEK OLAN, VE CIFTCILIKTEN BASKA HIC BIR MESLEGI OLMAYAN BU INSANLARIN NE YAPACAGINI, NASIL GECINECEGINI DE SOYLE O ZAMAN.AYRICA BU TARLALAR VE KOYLER YUZ YILLAR ONCESINDEN KURULMUS KÖYLER, YANI BARAJ ARAZISI OLUP OLMADIGINA YUZYILLAR ONCESINDEN MI , KARAR VERILDI, ? ESAS SENIN DUSUNCELERIN SACMA.

  • rasim kalyoncu 20 Mayıs, 2009, 14:01 tarihinde dediki...

    …….ADMİN SEN AKLINI KENDİNE SAKLA SEN NEYİN KALKINMASINI SÖYLÜYORSUN BU YATIRIMIN KÖYDE YAŞAYAN KİŞİLERE NE FAYDASI VAR BİZ YAPILMASINA KARŞI DEĞİLİZ AMA KÖYDE YAŞAYAN KİŞİLERDE MADUR ETMEMELERİ KEREKİR ….ADMİN ADMİN …..SEN BU KÖYLÜYE KAÇ PARA VERDİKLERİNİ BİLORMUSUN BİLMİYORSUN BİLMEDEN .KÖYLÜNÜN HALİNİ GÖRMEDEN KONUŞMA ……ADMİN……ADMİN SEN DİYORSUN Kİ BUNLAR İNŞAAT MÜHENDİSİ NE OLMUŞ YANİ MÜHENDİS OLUNCA BİZ DE ÇİFTCİYİZ KARDEŞİM İNSANLARA O GÖZLE BAKMA SENDEN RİCAM İNSANLAR CAHİLDE OLSA SAYGI DUY TAMAMMI OKUMUŞ ADAM ADMİİİİİİİİİİN.

  • bozkurt 20 Mayıs, 2009, 18:51 tarihinde dediki...

    ne konut verıyorsunuz nede para bız hakkımızı sonuna kadar arayacagız gerekırse avrupa insan haklarına kadar gıdecegız şunu bılınkı koylu cahıldır ama kerız degıldır.

  • MUHARREM YILDIZ 20 Mayıs, 2009, 21:23 tarihinde dediki...

    SEVGİLİ BARAJ ALANI İÇİNDE KALAN KÖYLÜLERİMİZ,
    BARAJ İSTİMLAKLARI İLE İLGİLİ OLARAK YAPTIĞIM ARAŞTIRMADA ARTVİN İLİ YUSUFELİ İLÇE TARIM MÜDÜRLÜĞÜ İLE VE YUSUFELİ BARAJI İSTİMLAK AVUKATI İLE YAPTIĞIM GÖRÜŞMEDE ORADAKİ FİATLAR ŞU İNANILMAZ AMA GERÇEK.

    ÇELTİK ARAZİSİ :22000-25000
    BUĞDAY-ARPA ARAZİSİ:13000-15000
    CEVİZLİK-ZEYTİNLİK:52000-55000

  • falullu 21 Mayıs, 2009, 8:59 tarihinde dediki...

    sizin düşüncenize katılmıyorum sizin tuzunuz kuru galiba devlet ilk önce vatandaşını düşünsün vatandaşta devletini düşünür sorumsuz kalmaz merak etmeyin siz

  • site yöneticisi 21 Mayıs, 2009, 23:37 tarihinde dediki...

    Muharrem Bey Avukatın İsmini ve Telefonunu Yazmışssınız Kendisinin Rızası Olmadan Telefonunu Ne Yazıkki Yayınlayamayız.

  • Anonim 22 Mayıs, 2009, 10:54 tarihinde dediki...

    AYNUR SİVRİCAN FAKILI KÖYÜ SADIK BİLGİÇ KIZI

    ÇOK AZ BİLGİ PAYLAŞIMI VAR ETRAFTA KÖTÜ NİYETLİ İNSANLAR UÇUZA TARLA KAPATMAYA ÇALIŞIYOR.BUNUN SORUMLUSU KİMDİR? NEDEN ARSA SAHİPLERİNE BİLGİ GELMİYOR? HERKES İNTERNETTİ KULLANIYOR ÜLKEDE? BU RAKAMLAR KOMİK BENCE BU BRAJ KALSIN
    KÖYDE KALSIN YERİNDE YADA ADAM GİBİ FİYATLAR ÖNERİLSİN GERÇEKTEN BU DEVLET ÜLKESİNE BU KADAR BAĞLI BİR YÖRENİN İNSANINI MAĞDUR ETMEMELİ VE BİRKERE DAHA DÜŞÜNMELİ BU RAKAMLARLA TARLA VARSA BEN ALMAK İSTİYORUM.LŞÜTFEN KİMSE BU PARALARI KABUL ETMESİN .KİMSE MAĞDUR OLMASIN .EN SON YAPILAN İSTİMLAK NERDE YAPILMIŞTIR VE KAÇ PARA ÖDENMİŞTİR BİLGİLERİNİ LÜTFEN BU HALKLA PAYLAŞIN KARŞINIZDEKİLER SİZDEN İNSANLAR ..

  • ADMİN 23 Mayıs, 2009, 8:43 tarihinde dediki...

    ARKADAŞALAR BU DÜŞÜNCELERİNİZ YANLIŞ 100 YIL ÖNCE KURULMUŞ OLSA DAHİ BU TOPRAK DEVLETE AİTTİR SİZDE BİR KARSILIK SONUCU BURAYI ÖZEL SEKTÖRE DEVRETMELİSİNİZ…. BU BARAJ İNŞAA EDİLİR………

  • rasim kalyoncu 23 Mayıs, 2009, 12:29 tarihinde dediki...

    ban kışla köyünden rasim kalyoncu bütün baraj altında kalacak köylülere sesleniyorum.birlik olalaım bütün köyler birlik olamıyorsak her köy kendi başına birlik olsun .biz kışla köyü olarak köyde toplantı yaptık bütün gurbettekiler geldi aramızdan 10 kişilik heyet seçtik köye avukat çağırdık saraydüzü belediye başkanını çağırdık gerekli bilgileri aldık.kople köy olarak birlik olduk tek bir avukata vekaletlerimizi verdik.birlik olursak hakkımızı alacağımıza inanıyorum.bu avukat konusunuda siz diğer köyler iyi araştırın.yani istimlak işinden anlıyormu dürüstmü sakın vekalet verceğiniz avukata para çekme yetkisi vermeyin. bizim tuttuğumuz avukat boyabat asarcık barajının istimlağını yapan kişidir.görüşmenizde fayda vardır.ben kendisinin tel.vermiyeceğim çünkü sitede yayınlanmıyor.kendi tel.veriyorum .0532 481 44 44 rasim kalyoncu.

  • ŞEVKET KALYONCU (KIŞLA KÖYÜ ) 24 Mayıs, 2009, 15:17 tarihinde dediki...

    Sayın geçmişte olan hükümetler ve şu andaki hükümetimiz baraj yapılacak diye biz gençlerin babalarını gurbete sürüklediniz. Bu toprakları terketdirdiniz. Memleketimize yatırım yapmadınız ve güzel olan arazimize baraj yapcağız dediniz. Yıllar sonrada Bugünlere gelindiğinde ölü yatırım denilen projeyi hayata geçiriyorsunuz. Ve bu işi bir takım şirketlere ihale yoluyla verdiniz. Dedinizmi bizim vatandaşımız bizim insanımız bu topraklardan gittikleri zaman burdan verilcek para ile kendisine aynı hayatı kurmalıdır. En verimli olan ürün yetişen kızılırmak boyunda türkiyenin prinç ihtiyacanı karşılayan bu toprak sahiplerine öyle değer verilmelidirki mağdur olmamalıdır bizim insanımız. Sizesoruyorum 5 dönüm arazisi olan bir köylü 30.200,00 TL eline geçtikten sonra nerde hayat kurabilcek. Almış olduğu o para ile arsa alamazki içine ev yapsın. Düşünkü ev yaptı bu insan ne yiyecek. Bu insanın çoçuğu ne olcak. Suç oranı düşük olan köylerimizdeki, helaliyle çalışıp kazanan bu insalarıda ülkemize suç makinasımı yapcaksınız? Ve bizim tarihimizi yok ediyorsunuz her şeyimizi alıyorsunuz ama karşılığında 3-5 kuruşa. İSTEMİYORUZ YAPMAYIN BARAJ BIRAKIN BEN BİR GENÇ OLARAK KÖYÜME DÖNERİM ORDA YAŞARIM HANGİ MEMLEKETTE VAR SUYU BOL YEŞİLİ BOL ÜRÜNÜ VERİMLİ KIŞLA GİBİ BİR KÖY BİR TOPRAK….. NE EKERSEN ALIRSIN. Değer verilmeyen küçük görülen biz insanları unutmayın bu insanlar sizlere bedavaya bu toprakları bırakmayacak artık sizlerle bir mücadele başlamıştır. ve bu mücadele küçük görülen milletin efendisi olan köylülerindir. BURDAN TÜM BARAJ ALTINDA KALACAK KÖYLÜLERİMİZE SESLENİYORUM SAKIN BEN TEK BAŞIMA NE YAPARIM DEMEYİN HER BİREY MESAJINI EN KOLAY OLAN BİR DİLEKÇE İLE YAZSIN VE DEVLETİMİZİN İLGİLİ MERCİLERİNE GÖNDERSİN POSTA YOLUYLA BİR POSTA EVRAKI 0,65 KR ‘ DUR SADECE SİZLERE BU İŞİN MALİYETİ 5 TL Yİ BULMAZ BİR SİGARA PARASIDIR. Bu sitede olan sayın admin arkadaş sanada bir iki sorum olcak. Biz devretmiyor veya devletimizin bütün milletimizin hakkına tecavüz edmiyoruz. Bizde biliyoruz burdan olan üretim ÜLKEMİZİN %10 elektrik ihtiyacanı karşılayacak , karşı çıkmıyoruz sadece burda bizlere değer verilmesini istiyoruz. Sen demişsin odtüde okuyan mühendis var burda kaç odtü bitirmiş hayat üniversitesi okuyan köylü var biliyormusun ? onların yetiştirdiği ürünleri yıllardır yiyorsun sesin çıkmıyordu bugünmü çıkıyor. Sayın sayfanın yazarı bu sitedeki mesajları senden rica ediyorum bütün ilgili mercilerede gönder sadece sende kalmasın. BİRLİK BERABERLİK ZAMANIDIR. Her kese İyi Günler Tüm hemşerimize.

  • hüsnü 28 Mayıs, 2009, 15:39 tarihinde dediki...

    evet burada bir yazıda ben yazmak istedim ben aşağı zeytin köylüsü olarak yani baraj maduru
    şurası iyi bilinmelidirki bu toprakların bizim yanımızda büyük değeri vardır yani parayla

    satılmayacak kadar ama ne yazıkki bu büyük bir preje yapılmaktadır ülkemiz için hayırlıolacaksa boynumuz eğridir yalnız unutulmamalıdırki buralarda yaşayan insanlar madur
    edilecektir yıllardan beridir baraj gelecek diye insanlar göç etmek zorunda kalmışlardır

    bütün bu bölgede yaşayan insanlarzor durumdadır düşüncelerinizi vijdanınıza koyarak hareketetmelisiniz 60000 +10000 liraya bir dönüm yeri dağ başından bile alamazsınız yazık
    bu insanlara ne yapsın bu insanlar eşkiyalıkmı yasınlar tek umutlrınıda sizler çalıyosunuz

    bence iyi düşünülmelidir yinede umutluyuz mağdur edilmeyeceğimize saygılarımla HÜSNÜ/AŞAĞIZEYTİNLİ

  • şaban sağır 28 Mayıs, 2009, 15:53 tarihinde dediki...

    sayın doğan grubu arazisi olmayan insanları vatanından ediyorsunuz bu insanların akibeti ne olacak saygılar aydın köyü

  • MUHARREM YILDIZ 30 Mayıs, 2009, 7:44 tarihinde dediki...

    Sn.İlgili

    Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu’nun 13/11/2007 tarihli ve 1374-3 sayılı Kararı ile; Boyabat Elektrik Üretim ve Ticaret Limited Şirketine, Sinop, Samsun ve Çorum illerinde kurulacak olan Boyabat Barajı ve Hidroelektrik Santralı üretim tesisinde 13/11/2007 tarihinden itibaren 49 yıl süreyle, üretim faaliyeti göstermek üzere 4628 sayılı Elektrik Piyasası Kanunu ve ilgili mevzuat uyarınca, 13/11/2007 tarihli ve EÜ/1374-3/992 numaralı üretim lisansı verilmiştir.

    4628 sayılı Elektrik Piyasası Kanununun 15/c maddesine göre, Boyabat Barajı ve Hidroelektrik Santralı üretim tesisinin yapımı için gerekli olan kamulaştırma işlemleri adı geçen şirketin kamulaştırma talebi uygun görüldüğü takdirde 2942 sayılı Kamulaştırma Kanununda belirtilen esaslar dahilinde Kurumumuz tarafından yapılacaktır. Adı geçen şirket tarafından Kurumumuza kamulaştırma talebinde bulunulması halinde 2942 sayılı Kamulaştırma Kanunu kapsamında yapılacak kamulaştırma sürecinde üretim tesisi için gerekli olacak taşınmaz malların kamulaştırılması için bedel tespiti yapılacaktır. Bu çerçevede oluşacak bedeller hak sahiplerine adı geçen şirket tarafından peşin olarak ödenecektir.

    Ancak, adı geçen şirket, üretim tesisinde yer alan arazilerin rayiç değerlerini tespit edebilmek amacıyla kendisi değerleme yapabilir ya da herhangi bir değerleme şirketine “değerleme” yaptırabilir. Şirket tarafından yapılacak olan değerleme bedellerinin kamulaştırma sürecinde yapılacak bedel tespitleri için bağlayıcılığı bulunmamaktadır.

    Bilgilerinize rica ederim

  • MUHARREM YILDIZ 30 Mayıs, 2009, 7:57 tarihinde dediki...

    SAYIN BARAJ ALTINDA ARAZİLERİ KALACAK KARDEŞLER, AÇIKLADIKLARI ARAZİ BEDELLERİNİN HİÇ BİR HUKUKU GEÇERLİLİĞİ YOKMUŞ. SAKINA ARAZİLERİNİZİ VERMEYİN.
    ARTVİN YUSUFELİN’DEKİ FİYATIN AYNISINI BURADA VERMEK ZORUNDA.
    YANİ:
    ÇELTİK ARAZİSİ İÇİN 32000-3600 0 TL-BUĞDAY VE ARPA TARLASI İÇİN13000-15000 TL-CEVİZLİK VE MEYVELİK YANİ BAHÇE İÇİN 52000-55000 TL BU SİZİN HAKKINIZ.ENERJİ PİYASASI DÜZENLEME KURUMU BELGESİ YUKARIDA YAYINLANDI. BOYABAT GEN TR’DE OLMAZSA HABERLEŞECEĞİMİZ BİR YER YOK. BU ŞİTE SAHİPLERİNE TEŞEKKÜRLER.

  • Hasan Dora 30 Mayıs, 2009, 12:10 tarihinde dediki...

    TARLALARIMIZA VERİLEN FİYAT KÖYLÜ İÇİN ÇEREZ PARASIDIR.BU KÖYLÜ YERİNİ YURDUNU BIRAKIP NEREYE GİDİP HANGİ PARA İLE GEÇİNECEK.ZATEN BİZİM KÖYÜN ARAZİSİ KISITLI FAKİR,FIKARA NE YİYİP NE İÇECEK. : : :-k

  • Hakan Dora 30 Mayıs, 2009, 13:02 tarihinde dediki...

    ADMIN sen kime çalışıyosun , açıklasana , veya adını yaz …bak burada herkes cesurca adını gizlemeden fikrini söylüyor. Bu araziler nasıl devletin arazisi? herkesin tapulu arazisi buralar. Ayrıca bilip bilmeden konuşuyosun , çeltik arazilerinin tamamı para harcanarak, yani dozer çalıştırarak yapılan arazilerdir.Yani öyle her tarlaya çeltik ekemezsin, 1 dönüm çeltik arazisinin yapılabilmesi için en az 2000-3000 TL para harcanıyor, biliyormusun? Senin mantığına göre o zaman senin ve Tüm Türkiye’deki mal sahiplerinin , sahip olduğun ev , arsa , tarla ne varsa hepsi devletin.Sen ya çocuksun, yada bizle dalga geçiyosun, Nasıl özel sektöre devredecez Allah Allah , sen nasıl konuşuyosun, kamulaştırmayı yapan şirket mi yapmış o tarlaları. gerçek bedelini verir , herkese devrederiz. Zaten tenezzül edipte sana cevap yazmayacağım bi daha.

  • bekir 31 Mayıs, 2009, 13:15 tarihinde dediki...

    admin bey sana kim yorum hakkı tanıyor odtü mezunu olmakla tamam dönümünü 50 krş mı verelim sen resmen siz cahilsiniz diyorsun yavaşşşşşşşşşşşşş

  • alikaya 3 Haziran, 2009, 20:28 tarihinde dediki...

    sayın hemşerilerimiz yazdığınızyorumlar güzelama bizim çevremizde birlikyok hepimiz bir olalım paralarımızı değerindealalım bizim oralar zaten 1948yıllarında unutulmuş

  • Site Yetkilisi 7 Haziran, 2009, 0:43 tarihinde dediki...

    Cemil Kalyonucu Bey
    Yorumunuzu yayınlanabilmemiz için küçük bir bölümü çıkarmamız gerekmektedir.

  • salih-1934 7 Haziran, 2009, 22:35 tarihinde dediki...

    bakıyorumda tahmınım bu verilen fiyatlar sanırım bir şakadır.. şayet oyle bırşey degılse bıle bızımle dalga gecıyorlar … cunki nedırkı sulak arazıye verılen para 2 ton pirinc parası yanı 2yılık gelırı bıle degıl .yazık
    yukardakı YORUMCUNUN DIKKATİNE YAZILI BOLUMU OKUYORUMDA.Burada kişi ve kurumlar hakkında yorum yaparken hukuki kurallara uymanızı aksi takdirde ıp numaranızdan tespit edilip hakkınızda soruşturma açılabileceğini unutmayınız. DİYE YAZIYORR…. SİZ BIZIMLE RESEMEN DALDA GECIYORSUNUZZ BIZ NEYAPACAGIZZ NEYMI BU 6BINLIRA DONUM BAŞINA…. BENCE3 BU UYARILARI YAZACAGINIZA . MADEMKI BIZLERI DUŞUNUYORSUNUZ BIRDE YOL GOSTERINIZ NEYAPACAGIZ HAKIMIZ OLANI NASIL YAPACAAGIZ ONU SOYLEYIN LUTFEN ….

  • salih-1934 7 Haziran, 2009, 22:38 tarihinde dediki...

    ADMİN 23 Mayıs, 2009, 8:43 tarihinde dediki…
    ARKADAŞALAR BU DÜŞÜNCELERİNİZ YANLIŞ 100 YIL ÖNCE KURULMUŞ OLSA DAHİ BU TOPRAK DEVLETE AİTTİR SİZDE BİR KARSILIK SONUCU BURAYI ÖZEL SEKTÖRE DEVRETMELİSİNİZ…. BU BARAJ İNŞAA EDİLİR………
    adımın sen bu cesaretı nerden alıyorsun da boyle bırşey yazıyorsun .. sen hıcbırşey bılmıyorsun susta barı ınsanlar bıldıgı yapsın lar.. oradakı halkın gonlunu yapmadan nasılyapacaklarsa yapsınlar o ınşatı okadar kolaymı…..

  • şaban sağır 8 Haziran, 2009, 9:38 tarihinde dediki...

    ben aydın köyüden 60 yaşındayım benim su altında kalan hiç bir arazim yok aydın köyünü durumu ne olcak ve benim gibiler nereye gitecek veya ne iş yapıcak saygılarımla

  • himmet 9 Haziran, 2009, 10:23 tarihinde dediki...

    kargı gökçedoğan (tekkeşin)köyünden himmet.

    1- su altında kalacak topraklardan yaklaşık 20 000 kişi karnını doyuruyor.tarım dan başka mesleği olmayan bu insanlar ne yapacak.

    2- dönümüne verdiğiniz parayı çiftçi zaten 4 yılda alıyor.oysa toprak kamulaştırlıması hesabı toprağın 60 yıllık geliri üzerınden yapılır.

    3- kızılırmak vadisinin en verimli bölgesi olan bu yörede yıllık en az 2 defa ürün alabilinmektedir.

    4-tarım arazilerinin gittikçe değerlendiği günümüzde (özellikle küresel ısınma) metrekaresine verdiğiniz 6 tl para bize küfür etmek gibi bir şeydir.

  • ALI KESER 9 Haziran, 2009, 16:24 tarihinde dediki...

    SAYIN DOGUS GURUBU İSTANBULDAKI ARAZINIZIN DONUMUNE BIZE VADETTINIZ PARAYI İSTIYORSANIZ HEPSINE TALİBİZ

  • ismail .:osmancık /kamil köyü 9 Haziran, 2009, 18:36 tarihinde dediki...

    baraj paraları arazinin kaç yıllık kirası bunun hesabını kim hangi hesap uzmanları neye göre
    yapıyorlar saygılar…

  • osman 13 Haziran, 2009, 21:12 tarihinde dediki...

    bizi bu parayla kandıramazsınız

  • Mustafa KURNAZ 15 Haziran, 2009, 13:47 tarihinde dediki...

    Değerli site sakinleri sevgi ve saygılarımla.
    Yapılan yorumları okudum; yaşanılan karmaşa – tedirginliği sezdiğim için ve bu konuyla ilgili geniş araştırmalar yapmış mağdur bir YAYLACILI lı olarak yorumda bulunma zorunluluğu hissettim.

    Değerli köylülerim baraj meselesi yıllardır konuşuluyordu ama bugün yaşanıyor.Haberde verilen değerlerin hiçbir hukuki değeri yoktur.Bu değerlere atfen yapılan yorumlar sadece kendimizi üzmekten ibarettir.Bu konuda uzman olarak sizlere bu miktarları kesinleikle ciddiye almamanızı ve kesinlikle anlaşmaya yanaşmamanızı tavsiye ederim.Gerek konuya ilişkin bilgimiz gerekse yurt genelinde yaptığımız araştırmalar anlaşma hususunun zararlı olduğuna ilişkindir.Bir arkadaşımız Artvin deki kararlardan bahsediyor o kararları ve bilirkişi raporlarını bizzat okudum bunlara ilişkin bilgimizde mevcuttur.Arkadaşların ellerindeki kararlarda muhtemelen bizlere aittir.Sadece Artvin değil K.MARAŞ, Polatlı,Kars;Urfa…. bunun gibi birçok yere ilişkin bilgiler elimizde mevcuttur. Şuan hukuki anlamda hiçbir şey başlamamıştır.Mal sahiplerine resmi tebligat gelene kadar hiçbir şey yapmamanızı,anlaşma yolunu tercih etmemenizi tavsiye ederim.

    Sevgi Saygı ve Dostlukla

    Yaylacılı’lı Mustafa KURNAZ

  • Mustafa KURNAZ 15 Haziran, 2009, 13:50 tarihinde dediki...

    İsmail Bey nasıl hesaplandığını sormuşsunuz.Bu konu uzun ve karışık ama işin içinde şu kadar yıllık kira bedeli verilir diye bir husus söz konusu değil. Kapitalizasyon faizi ve ürün karı ile yapılan işlem neticesinde bedel elde edilmektedir. Sevgi Saygı ve Dostlukla

  • ergünbeyazca 16 Haziran, 2009, 12:48 tarihinde dediki...

    arkadaşlar bende boyabatlıyım yorumlarınızı çok beyendim sizi caniyürekten destekliyorum ayrıca admin denilen arkadaşa da şunu belirtmek istiyorum biz olmasak devlet olurmu ki bu topraklar devletindir diyorsun pekiya oinsanlar hangi devletin insanları tabiki baraj kurulsun ama hak,hukuk,adalet,çerçevesinda hepiniz allaha emanet olun selamlar

  • polat 19 Haziran, 2009, 13:08 tarihinde dediki...

    sayın ADMİN —- öncelikle senin köyümüzde arazin varmı niçin bu kadar yanlı davranıyorsun amacın nedir çıkarınmı var aradan çıksan fena olmayacak konuşacaksanda şayet isim ver admin tatminkar degil ——————————-

  • bünyamin tekkeşinköyü kargı 21 Haziran, 2009, 13:06 tarihinde dediki...

    köylü milletin efendisidir saf temiz kapli ekmeyini annıteriyle kazanan bilek gücüyle üreten emekgücüder sizlerin vermişoldunuz üçret bu emegi satınalmaya gücünüz yetmez onun içindirki yapmış oldugunuz üçretlendirmeyi enazından bu kırıtelleri göz önünde bulundurularak hesaplanarak ödenmesi

  • Anonim 21 Haziran, 2009, 23:17 tarihinde dediki...

    Ben kadir kuruoğlu. Yaylacılıköyü .nde doğdum. türkiyenin 3/1 pirinç ihtiyacının karşılandığı bir bölge baraj olması. Çok saçma. Zaten sinop bölgesinde bir baraj karakaya yani. durağan köyleri haritadan kaltı. birde bu boyabat baraj bölgesi olursa. sinopun pirinç ovası diye. Bir şey kalmıyor. Bu ikinci bölge barajı olduğu an. Sinop nüfus.u 150.000 düşer. nerde sinop siyasetçileri. Bu gerceği şu an kimse görmez. Yarın baraj olup. köyler göçünce. O zaman anlarlar sinopa hizmet edenler. bir yandan durağana dayandı. bir yandan kargı.ya . allah akıl versin . bu projeyi çıkaranlara. E: posta: kuru.kadir@hotmail.com

  • Hakan Dora_Kargı Karapürcek köyünden 24 Haziran, 2009, 12:11 tarihinde dediki...

    Mustafa Kurnaz bey, bizleri aydınlattığınız için teşekkür ederim. Özel sektör köylülerimizi kolayca kandırmak için bu fiyatları açıklamış gibi görünüyor. Sizinde söylediğiniz gibi , köylülerimizin hukuki haklarını sonuna kadar kullanmaları , yararlarına olacaktır.Tabi bunun içinde herkesin bilgilendirilmesi gerekli.Ben Bursada yaşıyorum ve köyümdeki akrabalarımı ve muhtarımızı bu konuda bilgilendirmeye çalışıyorum. Burada olumlu yorum yazan tüm hemşehrilerimizden de , kendi köylerini bu konularda bilgilendirmesini istiyorum.Ne kadar bilgili olursak , o kadar hakkımızı arayabiliriz.Bu konuda hassasiyet gösteren Herkese teşekkür ediyorum. Saygılarımla

  • şaban karakaş 25 Haziran, 2009, 19:55 tarihinde dediki...

    sayın aydın doğan bu fiyata sen bizim köyden arazi alaman şahsen ben arazimi vermem köyümüzün 500 dönümü var köylü burdan ekmeğini kazanıyor dönüme verilen parayı 3 yılda kazanıyoruz sen bizim yerimizde olsan kabul edermisin celtik dönümü 15 olsada kimse sana arazi vermez çünkü köylünün gelir kaynağı o araziler

  • necati akman 26 Haziran, 2009, 19:12 tarihinde dediki...

    ben osmancık pelıtcık koyu baraj altında kalan hıssedarım benım yıllardır emek verdığım bana atalarımdan kalan bu topragı kolay kolay bu fıyata vermem sonunda ne olursa olsun bız cahıl ınsanlar değiliz donumu 6 mılyar denılıyor bu fıyata ne alınıyor sormak ıstıyorum ben soylıyım bu verılen fıyata benım toprağım canım alınıyor bır daha goremeyeceğim doğduğum buyuduğum koyum elımden alınıyor bu kadar benım hayatım ucuz değil benım elımde devletten aldığım tapu varr bunu bu fıyata almak ısterlerse once benım canımı sonra toprağımı para vermeden alırlar toprağı baraj altında kalan butun ınsanlara seslenıyorum sakınnn dıyorum bızım elımızde tapu var bız vermeyınce kımse alamaz hak var hukuk varr sevgılerımle

  • necati akman 26 Haziran, 2009, 19:18 tarihinde dediki...

    ben ıstanbulda oturuyorum sız yetkılılere seslenıyorum benım o koyde evım toprağım var sızın verdığın fıyata ben ıstanbulda bır gecekondu bıle alamıyorum sız daha ıyı bılırsınızz istanbuldakı yasamı

  • HÜSEYİN KARADAŞ 29 Haziran, 2009, 21:24 tarihinde dediki...

    Sayın yetkililer;Öncelikle sizleri selamlıyorum.Bu bahsedilen barajın mağdurlarından bir taneside biziz. Şüphesiz bu baraj ülkemiz için çok olumlu olacaktır fakat bu insanları yok paraya yerlerinden etmek vicdana aykırıdır.Malumunuz bu insanların tek geçim kaynağı çiftçilik tir.Elinizi vicdanınıza koyun ve adam gibi bir fiyat açıklayın. Sevgili hemşehrilerim lütfen mantıklı olalım ve bu tür aşağılamalara göz yummuyalım bu fiyatla resmen köylü cahildir deniyor. Bu fiyatları kabul eden harbiden cahildir ama.SAYILARIMLA.. HÜSEYİN KARADAŞ AŞAĞI ZEYTİN KÖYÜ

  • ethem baş 30 Haziran, 2009, 19:42 tarihinde dediki...

    herkese selamlar. ben akbelenliyim. fakılı ve çevre köylerinin isyanını anlıyor aynı zamanda onların bu haklı mücadelesine destek veriyorum. inşallah istediğiniz gibi olur.

  • şaban karakaş 30 Haziran, 2009, 20:46 tarihinde dediki...

    sayın baraj yetkilileri siz kime sorup veya bir haber kanalına cıkıpta biz şuraya baraj yapıyoruz köylüye şukadar para veriyoruz dedinizmi ama köylü gerekirse devlete sığınıp yardım alırız bir köylü olarak tüm köylü halkına bu paraya arazilerinizi vermeyin geleceğinizi düşünüyorsanız zorla kimse bizden arazi alamaz lütfen saygılarımla aydın köyü

  • ümit çiçek 1 Temmuz, 2009, 0:07 tarihinde dediki...

    adminmisin nesin o fiyata biz vermiyoruz varsa senin topragın sen ver o fiyata

  • ramiz yagar 1 Temmuz, 2009, 0:11 tarihinde dediki...

    ben ramis yagar pelücük köyünde 14 dönüm arazim var siz 6 40 tl fiyat vermişsiniz siz bana 6 deyil 24 te verseniz gene mahkemede hesaplaşacagız

  • Abdullah KARATEPE 4 Temmuz, 2009, 14:04 tarihinde dediki...

    Sayın Aydın DOĞAN baraj altında kalacak köylerin yaklaşık nüfusu 10,000 bu insanları üç kuruşa topraklarından ediyorsunuz, peki bizim topraklarımızın YUSUFELİ nin toprakları kadar değeri yokmu.sizin verdiğiniz parayı bu insanlar 3 yılda kazanıyorlar.Peki bu insanlara iş yerlerinizde yani medyanızda iş imkanı verebilecek misiniz.

  • Abdullah KARATEPE 4 Temmuz, 2009, 14:16 tarihinde dediki...

    Admin madem ki sen barajın yapımını o kadar çok isyiyorsun.Tabiki bu vatanın menfaatlerini en az bizde senin kadar düşünüyoruz.sana şu sözü hatırlatırım.Mustafa Kemal Atatürk ten KÖYLÜ MİLLET EFENDİSİDİR.Ülkenin menfaatleri düşünülürken gerçek efendilerin de hakları gasp edilmemelidir.

  • murat kalyoncu 5 Temmuz, 2009, 10:53 tarihinde dediki...

    siz kendinizi kandırın kimse size arazisini yağma ettirmez gerekirse aihm ye gidilir yukarıda okuduğum adminin yorumu çok canımı sıktı admin sen biliyormusun otopraklarda asırlardır yaşayan insanlarrı ne çilerler çektiğini sıtına çocuğunu bağlayıp 40 derece sıcakta çetik otu aldığını cayırcayır yanan su csıcaklığı cabasıdır insanların emeklerine ekmeklerine saygı duyyyy bilmediğin konular hakkında yorum yapma çok komik duruma düşüyorsun degerli hisse sahipleri kışla köyü adına gerekl,i hukuki işlem başlatıl mıştır diğer köyler de hakkını arası n lütfen doğru yorumekleyelim herkese selamlar

  • muharrem demir 6 Temmuz, 2009, 12:54 tarihinde dediki...

    ben buradan sayın başbakanımıza sesleniyorum bizler bu vadide yıllardır madur edildik baraj gelecek diye devlet tarafından hiç yatırım yapılmadı kızılırmak boyunca karayoluna bir bakın hala tek şerit burasıda t.c sınırları içinde bu coğrafyanın insanlarıda bu memleket için var gücüyle çalışıyor bizler 50yıldır zaten mağdur duk şimdi ise bu şirket bizleri baraj maduru yapmak istiyor bizler sadaka istemiyoruz arazilerimizin gerçek değerini istiyoruz siz. değerli şirket yöneticileri kendinizi çok akıllı bizleride çok saf sanıyorsanız yanılıyorsunuz bu fiat değerini nasıl çıkartıyorsunuz onuda anlamiş değilim sizin vereceğiniz parayı adam zaten 3 yılda arazsinden kazanıyor bizler sesimizi aydın doğana ait olmayan medyalardan da duyurabiliriz saygılarımla

  • ismail deler 7 Temmuz, 2009, 2:10 tarihinde dediki...

    beni izlemeye devam edin neyin ne olduğunu anlayacaksınız devletin ilgili kurumları bu yapmış oldukları kamulaştırma ataturkun ilkelerine aykırıdır. öncelikle halkçılık ilkesine aykırıdır kamulaştırma ucretlerini özel bir firma doğuş a.ş.ödeyecek, ne kıriterleri baz alarak, ihaleyi alırken bu fiyatları o zaman biliyordu. devletin birimlerinin haberi vardı.şayet aksi taktirde ödemeyi niye alsın.devletin görevi turk vatandaşlığını kabul eden ves nufus cuzdanı taşıyan her birey eşittir .t.c. anayasasında belirtilmiştir. urettiğin elektriği kim harcayacak, tabiki az önce belirtiğim anayasada eşittikya, bize sadaka verecek bizi gönderecek elektrik üretecek eşit olduğumuz bireylere verecek .

  • ismail deler 7 Temmuz, 2009, 2:46 tarihinde dediki...

    ataturkun devletçilik ilkesinede aykırıdır. kamulaştırmayı ve ücretini özel bir şirket yapamaz ve ödeyemez. net veaçık insan haklarınada aykırıdır. bir şahsın eline 32 köy ve halkı teslim edilemez. devlet her bireyden sorumludur.sorumlu olmasaydı, kurumların ne işi vardı. baraj işiyle ilgili birimler ve kurumlar adaleti, iyi analiz edip karşılıklı mütalalarla kamulaştırma yapmalı, ücret belirlerken hem ülkenin ekonomik yapısı hemde avrupada yasalar nasıl ücretler fiyatlar nasıl, bunlar mutlaka araştırılmalıdır. eşitlik prensip olmalıdır. madem avrupa üyesi adayıyız bütün yasalarımızı insan hakları üzerine bireysel haklar üzerine yapıyoruz, bizde öyle yapmalıyız. yani devletçilik ilkesi ve halkçılık ilkesi avrupanın yasalarıdır. ama biz uygulayamamışız o başka

  • ismail deler 7 Temmuz, 2009, 3:04 tarihinde dediki...

    ben yaptım oldu, olmazzzzz.adaleti dağıtmak er işidir. ben bir işçiyim ve iş yerimde çalışırken, çay bardaklarını yıkarken bile adil davranıyorum ve hak gözetiyorum. bardakları yarı yamalak yıkayıp atmıyorum. eğer pis yıkarsam onda çay içecek insanların hakkı bana geçmiş olur. çünkü bana güvenip verdiğim bardakta çay içmektedir.

  • ismail deler 7 Temmuz, 2009, 3:17 tarihinde dediki...

    ben mahkemeye giderim nasrettin hoca odun yüklü eşeğe ateşi vermiş, eşek aklın varsa göle yat, demiş. o söz türk adaletinde geçmez. adaleti dağıtan ve uygulayan değerli hakimlerimize zerre kadar kuşku duymuyor ve inanıyorum.

  • ismail deler 7 Temmuz, 2009, 3:58 tarihinde dediki...

    elektrik değerli diyorlar.bunu bilmeyecek ne var canım köyde damdaki (ahırdaki) eşeğe saman verirken bile elektrik yakıpda önüne bırakıyoruz. yoksa karanlıkta eşeği nasıl buluruz. arazi değersizmi, sayın doğuş a.ş. patronu ferit şahenk bey iki gün yemek yemesin cola hiç içmesin(özür dilerim colayı bırakmıştı). yemeden olmaz yaşayamayız.elektriksiz yaşarız. gıdasız yaşama iksirini bulan olmadı. yoksa bulunduda 32 köy halkımı bilmiyor. atatürk ne demiş; köylü milletin efendisidir. ağaçdan yapılan kara sabanla tarlayı sürer ekerim karnımı doyururum. demek istediğim kimse baraj yapılmasın demiyor. elektrik değersizde demiyor, lakin hakkımız verilsin istiyoruz.ama kim ne derse desin tarla elektrikten değerli. çünkü köylülerin tarlasını su dolduracak, elektrik öyle üretilecek. yani tavukmu yumurtadan çıkar yoksa yumurtamı tavuktan.

  • ismail deler 7 Temmuz, 2009, 5:13 tarihinde dediki...

    bu iş karakolda biter.ben tatmin olmasam avrupa insan hakları mahkemesine giderim. nasıl olsa mahkeme üyesiyiz. gerek kalmaz sanırım, bizim hakimlerimiz adaleti temsil ediyor. halktan kopuk değiller.sorunları iyi biliyorlar. devlet bizleri mağdur etsede hakimler o hakkı bize verirler. ben diyorum, özel bir şirket nasıl arazi bedelini ödeyeceğini bilerek ihaleyi alır, ucu açık bir şey ,açık çek gibi bir şey. bu resmen anayasaya aykırı. bu kıriteri hakimlerin göz önüne alacağını düşünüyorum. ılısu barajı için tarihi eserler için kıyameti koparan medya, mağdur bizler için tek haber yapmıyorlar. cevabı: kartel medya ellerinde, aydın doğan -ferit şahenk . ntv-kanal d-star-dsmart pilatformu, bir sürü kanal ,geri ne kaldı,iki üç tane onlarda patronlarla veya iş başındaki hükümetle arası iyi, tekere çomak sokmayalım felsefesindeler. menfat dünyası,nasrettin hocayı yemeğe davet etmişler.hoca eski küskü elbiseleri giymiş gitmiş, hocaya bakış görüş yok. hoca eve dönmüş kürkünü giymiş yemeğe geri gelmiş, bir bakış bir görüş, hoca acaba ben yanlış yeremi geldim diye düşünmüş. yemek yerken kürkün süs püskülü yemeğin içine dalmış, yee kürküm yee, demiş. bizim sırtımızda kürk yok ayağımızdaki ayakkabı bile çakma.

  • ismail deler 7 Temmuz, 2009, 6:25 tarihinde dediki...

    bakınız su yönetimi avrupada devletlere aittir. devletin denetimi altındadır. adam zaten, devlet üretilen elektriğin alım garantisini veriyor.herkes yapar.devlet ozaman köylülerin hayat yaşam garantisinide versin. doğuşun şirketi garanti mevduatına giriyorda bizimki nie girmiyor,3tl para veriliyor. resmen küfür ediyorlar.

  • PINAR BİLGİÇ 7 Temmuz, 2009, 12:49 tarihinde dediki...

    Sayın şirket yöneticileri ve devlet büyükleri, sizler bizim tüm tarihimizi yok ediyorsunuz ve aynı zamanda küçük bir maliyetle kapatmak istiyorsunuz fakat bu insanların buradan başka hiç birşeyleri yok vereceğiniz değerleri daha adaletlice ve bu toprakların gerçek değerini vermenizi istiyoruz. Yıllardır kaç kuşak insan bu arada geçimini sağladı ve sizler şimdi bir anda bunu kaldırmak istiyorsunuz… biraz daha duyarlı olmanızı talep ediyoruz. SAYGILARIMLA.

  • Mustafa URHAN 7 Temmuz, 2009, 16:39 tarihinde dediki...

    Ben Osmancık yukarızeytin köyü nufusuna kayıtlıyım istanbulda ikamet etmekteyim benim baraj ile ilgili 2. konu sormak istiyorum bilgilendirirseniz sevinirim öncelikle 1. barajın bitiş tarihi ne zamandır 2. köylüler neden bu konuda tarafınızdan bilgilendirilmezler. bunları öğrenirsen çok seviniriz ayrıca .şöyle bir öneride bulunacağım barajla ilgisi olan köylerin muhtarlarını dernek yönetimlerini toplayarak siz barajı yapan şirket olarak bir gezi düzenlense baraj bölgesindeki çalışmaları ne durumda olduğu gösterilirse çok yararlı olacaktır lütfen bu konuyu dikkate almanızı istiram ediyorum bu yapılırsa ne kadar güzel olur özellikle köylerde olumlu olumsuz dedikodular bitmiş olur baraj ülkemiz için sonderece önemli bir proje olduğu için yıllardır bitmeyen bu yatırımın hayata gecirilmesi sevindiricidir bu nedenle ülkemize hayırlı olsun başta proje müdürüne ve emeği gecen herkese başarılar dilerim inşallah kazasız belasız bitirmeniz dileğimle hoşça kalın en derin sevgilerimle Mustafa URHAN

  • hilmi kaygusuz 8 temmuz 2009 8 Temmuz, 2009, 10:12 tarihinde dediki...

    sayın.başbanımız recep tayyip erdon,a boyabat barajı mağduru köylülerinden bu ülkenin bir vatan sever vatandaşı olarak sesleniyorum.bizi doğup büyüdüğüm topraklarımızı yok pahasına elimizden almalarına izin vermeyin biz sizin sesiniz olduk inşaallah sizde biz baraj mağduru vatandaşların sesi olursunuz saygılarımla.

  • mesut ünal [kargı-köprübaşı köyü] 8 Temmuz, 2009, 15:09 tarihinde dediki...

    kim ne derse desin şimdi birlik zamanı bu konuda kimin bilgi-birikimi varsa paylaşmalı ve ortak çıkarlarımızı korumalıyız.unutmayalım HAKSIZLIK KARŞISINDA SUSAN DİLSİZ ŞEYTANDIR.SELAM VE DUA İLE ALLAHA EMANET OLUN ESSELAMÜN ALEYKÜM.

  • mesut ünal [kargı-köprübaşı köyü] 8 Temmuz, 2009, 15:10 tarihinde dediki...

    EDİTÖR kardeşim bir önceki yazımı neden yayımlamadığınızı da açıklarsanız memnun olurum.

  • ismail deler 8 Temmuz, 2009, 16:28 tarihinde dediki...

    baraj işinde rant vardır. 8 yıl önce o zaman doğuş işi niye bırakmıştır. şimdi niye tekrar işi almıştır.bu elektriği zadece bizmi 32 köylü vatandaşmı kullanacak. köylünün sırtından zenginler fabrika işletecek neyle senin arazini 3 kuruşa kapatacak, elektrik üretecek zengine satacak 70 milyona satacak. aydın doğan ve ferit şahenk o zaman tabiki dünyanın en zengin adamları ilk 100 kulübüne girer. devletde gurur duyar.ben beş kuruş istemiyorum tek isteğim bana ait arazime su dolmasın. duvarmı örüyor, setmi çekiyor ne yaparsa yapsın. ben kayıkla giderim . merdivenle aşağı iner arazimi ekerim. ölürsemde orda ölüyüm. biz dağa çıkmayız.

  • ismail deler 8 Temmuz, 2009, 17:14 tarihinde dediki...

    insan ömür yaşına göre arazi fiyatları belirlenmelidir.çiftçi ekmeden hayvan beslemeden geçimini ikame edemez.sanırım yanlış hesapladılar, kızmamak lazım, ( 0 ) koymayı unuttular.ben geçen yıl verecekleri 3-5 tl demiştim. çıktı . çünkü köylünün kimsenin hakkında gözü olmaz. zenginler hep elitlerden çıkar.

  • cavit 9 Temmuz, 2009, 13:45 tarihinde dediki...

    iyi güzel ama para az çeltik arazi leri dönümü 18 000 tl ye çıksın

  • kolla 9 Temmuz, 2009, 14:30 tarihinde dediki...

    :-u agzı olan konusuyor admın bey madem yuz yılda gecse devletın demıssın ozman bende sole soleyeyım sana yavas gel zamanında devlet savasmadı bu topraklarda dedelerımız savastı ve boru gıbı de tapusu var sen neyın hesabını yapıyorsun kımsın gorevın ne ustune ne vazıfe rutbenı bıl cekıl kenara varsa tarlan arazın verdıklerı parayı al cekıl bız kabul etmıyoruz kımene baraj ıllakı bır memlekete hayırlı olcak sunuda yaz ozman bu barajın sahıbı aydın dogan bu barajdan alacagı para ne kadar ????yapacagı kar ???? :-o :-o :-o dedemın tarlasını benım tarlam begenmıyorum fıyatı satmıyorum ppp

  • kolla 9 Temmuz, 2009, 14:36 tarihinde dediki...

    :))) :))) :))) koylulerım zaten bu fıyatı kabul etmessenız bılır kısı gelecekdır fıyat ıkıye katlanacakdır bunuda kabul etmeyın mahkemeye fıyat uc mıslı aydın doganamı acıyorsunuz arayın hakkınızı ))))20 veya 30 bın arası teklıf edılecekdır sabredın arayın hakkınızı baraj bu kuyu deıl

  • fakılı hüseyin 10 Temmuz, 2009, 19:56 tarihinde dediki...

    satmıyorzuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  • MEHMET DEMİRAY 10 Temmuz, 2009, 21:13 tarihinde dediki...

    Ben boyabat yalmansaray köyünden Mehmet Demiray

    Köyüm su altında kalmasada yıllardır sevgili babamın yetişdirdiği meyva fidanlarımız üzümlerimiz hepsi su altında kalacak neden baraj için istemiyoruz kardeşim ha çıkın mecbursun uz diyosun bana göre babamın emeğini ödeyecek para dünyada yok sen o dönümüne 6500 tlye bi yemek yiyin.benim köyümüde rahat bırakın yeter artık çok komik rakamlar bunlar bu para ne alır ki köylünün yerine on saniye düşünün yeter.

  • ismail deler 11 Temmuz, 2009, 13:40 tarihinde dediki...

    mustafa urhan bey bu ülke için barajın önemli olduğunu beşikteki çocukta biliyor. köylüler önemli değilmi, 3tl arazi fiyatımı olur , siz nerde yaşıyorsunuz . dedikodu diyorsunuz ,şirketin açıkladığı fiyatı duymadınız galiba. ayrıca bazı yazdığım yazıları onaylamamışsınız, küfür yok bişey yok ,sadece fikrimi beyan ettim, sizler bu kadarmı demokratsınız. hakaret edilmediği müddetce her fikre saygı duymalıyız.

  • ismail deler 11 Temmuz, 2009, 13:53 tarihinde dediki...

    rusyaya yıllık 45 milyar dolar doğalgaz petrol parası veren devlet , kendi vatandaşına 2 milyar doları veremiyor. milletvekilleri tatile çıktı bakalım hangileri gelecek,halkın sorunlarını gündeme getirecek .

  • fetih geniş aşgı darı çayı köyü..... 12 Temmuz, 2009, 16:47 tarihinde dediki...

    ben dogub büydügüm toprakları 3 kuruşa satmayı tahamül edemiyorum oranın benim için çoooook büyük manevi degerleri var ve bunu hiç bir şekilde parayla degerlendiremesiniz ayıp insanlık dışı ben ve oranın halkı bir ayleydik bir birimizden ayırdınız bizi sizin bu insanlık dışı fiyatlarınız bizi dahada çok kışkırtıyor bari biraz fazla para verinde bizde tahamül edelim siz hangi mesuba hükmediyosunuz benim 23 dönüm yeri valahi çok az veriyorsunuz bunu bidaha düşünün beni herkes tanıyor sizin barajınız batsın benim hakımı verin isterseniz yüz yüze konuşalım pazarlık payı var ya bide bu ödemeleri nezaman verceksiniz vesenizde şu kırizde rahatlasak hadibyyyyyyyy……

  • ADEM ASLAN 12 Temmuz, 2009, 23:08 tarihinde dediki...

    Ben Saraydüzüne bağlı Hacıçayı Köyünden Adem Aslan.

    Boyabat Barajı kamulaştırma sahasında kalan taşınmazların Değerleme işini yaptırdığınız Hapa Mühendislik firması; Gayrimenkul Değerleme yetkisini nereden almaktadır. Türkiyede Sermeye Piyasası Kurulunca yetki verilen 54 Adet Gayrimenkul Değerleme Firması vardır. Ancak bu firmaların içerisinde Hapa Mühendislik diye bir firma yok. Değerleme işleminin Sermaye Piyasası Kurulunca Gayrimenkul Değerlemesi yapma yetkisi verilen Firmalara yaptırılması gerekmezmiydi.

  • ismail deler 13 Temmuz, 2009, 0:15 tarihinde dediki...

    arazilere verilen fiyatı görünce utandım, nedenmi; yazık halka ne kadar uzak ilgisiz bir zihniyetle başabaşız. gerçekten eğer dünya düzeni böyle giderse modern kölelik kapımızda bu resmen gasptır. hayat standartlarını göz önüne alırsak verilen ücret malesef üzücüdür. lakin hakimlerimiz var. ben inanıyorum değerini vereceklerdir.

  • muharrem demir 14 Temmuz, 2009, 18:43 tarihinde dediki...

    geçen yıl marketlerde pirinç 5tl ye çıkınca bakın hergün haberlerde efendim nasıl olur bu fiyatlar böyle diye kıyameti koparan medya şimdi size soruyorum üretici üretmeyince sizler sofranıza gelen pirinci alırsınız ital paralar dışarı gider sonra derler ihracat açığı falan uzatmayım sözüm ona ottü mezunu arkadaşa gelince elektiksiz durabilirsin ama aç duramazsın bu topraklar o kadar ucuz olsaydı çanakkalede 250bin şehit vermezdik eğer istediğimizi vermezlerse biz alıştık bu baraj hikayesine 50 yı daha sürüncemede kalabilir barajınız bizim için hiç mahsuru yok sizler bikere daha düşünün saygılarımla

  • ismail deler 14 Temmuz, 2009, 22:35 tarihinde dediki...

    diyorlarki, hakkını mahkemede ara yapmayın etmeyin ., bu ülkede herşey illa mahkemedemi çözülecek.bizler hiçmi uzlaşarak bir problemi çözmeyeceğiz. her yapılan iş eziyet çektirilerekmi çile çektirilerekmi yapılacak. insan hakları diyoruz ama dışardaki ülke rejimlerini eleştiriyoruz. düşünün 32 köy halkı mahkeme yollrında, sizler bir adam gönderin köylerde ne var ne yok bir dolaşsın halk ne diyor. söyleyeyim cehenneme gidersek bu baraj yüzünden gideriz. insanları imanından ettiniz hergün günah işliyoruz. artık anlayınız.

  • ecevit ipek ( fakıllı köyü) 18 Temmuz, 2009, 12:46 tarihinde dediki...

    olmaz kardeşim olamaz tavuk kümesi arsası gibi para teklif etmişler. rakamlar çok komik.
    bu para sus payı bile değil. resmen dalga geçmişler.
    yazıktır ayıptır günahtır.

    insanları yaptığınız barajda boğmak istyorsunuz . ama boğulmayacağızç biz yüzmeyi çok eskiden öğrendik.

  • bilinmiyor 19 Temmuz, 2009, 16:16 tarihinde dediki...

    ben vereyim o parayı
    size baraj nyapmayın he nerdsin

  • kadır çetınkaya 26 Temmuz, 2009, 11:39 tarihinde dediki...

    yayalacılı koyunun nekadar arazısı var ıse ben sızın dedığınız rakamın ıkı katını verıp almak ıstıyrum syın sahenk benı atalarım dedelrımın durduğu yrlerı satmak almak okdar da kolay deyıl .ben gerken hukıkı mucadelemı kanımın son damlasına kadar yapacam gerkırse bu yolda sular altında kalacam yıne o fıyata satmıyacam koylulerımınde bu dyarlılğa uyum saplamasını ıstıyrum .

  • koca bekır 26 Temmuz, 2009, 11:43 tarihinde dediki...

    ben hacıcaylı koca bekır benım koyumunun arazısı hersye uymlu olup senede 3 defa mahlul almakatayım bu arzını fıyatını neye gore hesaplıyrsunuz arzını fıyatının artmasını ıstıyrum bu fıyat lara bızde satılacak arazı yok

  • polat 26 Temmuz, 2009, 21:49 tarihinde dediki...

    arkadaşlar selam ben yetkili kişi ile görüştüm bana dediki sizin araziler hisseli hepiniz gelmesseniz 1 buçuk sene sonra mahkeme kararı ile hesabınıza yatacak dedi nedemek yani buradaki paralara evet mi diyecegiz artvinde dönümü 40 000 tl den gitmiş mahkeme kararı ile saygılar

  • HÜSEYİN demirbilek 27 Temmuz, 2009, 22:16 tarihinde dediki...

    ben beşinci kuşak bilidigim kadarıyla bizim köyümüzün 800 senelik kuruluşu wardır aynı zamanda bizim arazilerimiz senede 2 masül wermektedir bugday mısır pirinç çeltük patlıcan dometes bütün sebzeler portakal hariç bütün meyweler köyümüzde mewcuttur siz 6 bin tl ye çöl mü alıyorsunuz köyde yaşayan insanları bu kadar hakir mi görüosunuz benim arazime mühendis değer biçerken senelik 1 mahsülden alıorum onu ben o rakamı werdiginiz o rakamları bir deiğil bir kaç defa gözden geçirmeniz lazım saygılarım la nurullah oglu demirbilek ailesinin weliyahtı hüseyin demirbilek takdim ediorum bunu SAMSUN VEZİRKÖPRÜ

  • rasim kalyoncu 28 Temmuz, 2009, 9:57 tarihinde dediki...

    baraj madurlarına sesleniyorum son gelen haberlere göre gurbetteki evli kızlara bildiri göndermeye başlamışlar bizim köyde bazı kişilere gelmiş (kışla köyü) gelen bildirileri sakın kabül etmeyin bildiriyi alınca hukukculara danışmadan kabul etmeyin kışla köyü olarak bizim hukukcumuz bellidir.ben kışla köyünden vekalet vermeyenlere sesleniyorum bakın köyümüzün yüzde 95 i vekalet verdi vermeyen ler toplam 5 kişidir vermeyenlere sesleniyorum bütün köylü birlikte hareket ederken sizler neden ayrı hareket ediyorsunuz birlikten kuvvet doğar yinede iyice düşünmenizi tavsiye ederim .herkese saygılar

  • fakıllı köyünden engin 4 Ağustos, 2009, 20:22 tarihinde dediki...

    kimse okadar düşüncesiz değil tamama arazisini şuan satanlar var ama onlar ne yaptıklarını bılmıyor.he bize soracak olursanız üçkuruşa o arazileri size yedırmeyiz bizizm arazilerden senede milyon dolarları kaldıracaksınız köylüyede üç kuruş vereceksiniz yedirmezler o arazileri :<

  • oktay 4 Ağustos, 2009, 20:29 tarihinde dediki...

    satmayızzzzzzzzzzzz boşuna uğraşmayıın

  • GÜLCAN KALYONCU (çorlu) 6 Ağustos, 2009, 21:08 tarihinde dediki...

    adminnn canın buraya bişiler yazamk istiyorsa doru düzgün şeylerr yazz..ortaya bişey atıpta saçma sapan davalara tutulu kalma…belli ki hiç bir yakının ter akıtmamış o topraklara.. o köylerin yok olması demek bütün yaşanılan acı tatlı hatralın yok olması demktrr.. o insanlar için kolay bişi deildir yaşadıkları sonuna kadar haklılar davalarında.biraz antipatı kur.ondan sonra yorum yapmaya çalışşşş…..

  • birbilen 7 Ağustos, 2009, 9:51 tarihinde dediki...

    tarım kanunu zeytincilik kanunu yeni havza modeli ile sizi koruyan kanun yok,artık arazileriniz gitti ve yapacağınız bir şey yok.emsal bulun yakın tarihte yüksek rakama satılmış tapu kaydı bulun aksi takdirde bu bedel kesindir.

  • hüseyin şimşek 8 Ağustos, 2009, 17:32 tarihinde dediki...

    o tarlalara biçilen degere bir hafta sonu gezmiye dahi gidilmiyor,,satmıyoruz

  • hüseyin şimşek 8 Ağustos, 2009, 17:45 tarihinde dediki...

    verilen degerçokdüşük.

  • HAKKI KALYONCU 9 Ağustos, 2009, 15:20 tarihinde dediki...

    Ben kışla köyünden Hakkı Kalyoncu sayın AKP Hükümetine sesleniyorum köyümüzün istimlak olunmasından dolayı bu arazilerin ucuza satılacak bir köy değildir. köylülerimizin baraj olacağından dolayı herkes gurbetlerde çalışmaktadır. herkes zor durumda arazilerimizin artvin barajında verilen değerlerin bizim bu boyabat barajında da aynı fiyatın ödenmesini istiyoruz. bu söylediklerimizin dikkate alınmasını bilgilerinize arz ederiz…

  • HAKKI KALYONCU 9 Ağustos, 2009, 15:26 tarihinde dediki...

    SİNOP MİLLET VEKİLLERİMİZE SESLENİYORUM BU İŞİN ÜSTÜNDE NEDEN DURMUYORSUNUZ. BİZ SİZİ ORAYA MİLLETİN VEKİLİ OLARAK SEÇTİK GÖNDERDİK ORAYA BİZİM HAKLARIMIZIN ARAZİLERİMİZİN DEĞERLERİNİN VERİLMESİNİ BU KONUNUN ÜZERİNDE DURULMASINI İSTİYORUZ .

  • Halil yayla 9 Ağustos, 2009, 22:17 tarihinde dediki...

    Ben Kısla koyunden Satılmıs Kalyoncunun Torunuyum Bu Arazilere verdikleri fiyat ile Ne gecinilir Ne is kurulur nede yasanır insanlara sen git yasama diyorlar resmen

  • Halim ÇALIŞKAN 12 Ağustos, 2009, 20:05 tarihinde dediki...

    SİZBİZDEN ARAZİMİZİ DEĞİL YAŞANTIMIZI İSTİYORSUNUZ. PEKİ SİZ OLSANIZ YAŞANTINIZI BU KADAR UCUZA SATARMISINIZ. SAYIN YETKİLİLER……

  • satılmış çalışkan 17 Ağustos, 2009, 14:11 tarihinde dediki...

    çeltik arazisinde betten sulanan arazi ile pompa ile sulanan arazi arasındaki fark nedir?

    kızıl ırmak betten suyu çeltik arazisine bedava mı veriyor? neden ayrım yapıldı? bunu bize açıklar mısınız? biz bu ücreti kabul etmiyoruz sayın yetkililer.

  • fakılı köyünden fedai bilgiç 17 Ağustos, 2009, 21:39 tarihinde dediki...

    slm herkez birşeyler söylüyor tüm jöylüler veya muhtarları bir araya gelip bir birlik kursalar hep aynı hareket etseler ve herkeze yol gösterse milleti bigilendirseler hiç bir muhtar sesi çıkmıyo niçin seçilmişler köyün ortak çıkarlarını korumalı ve sonuna kadar savunmalıdır nei bekliyorlar soruyarum yok pahasına gidecek yok sa uyanında verilen oyun hakkını verin

  • insan 19 Ağustos, 2009, 18:53 tarihinde dediki...

    BU FİYATLAR AYNI KALDIĞI MÜDDETÇE, BARAJI DA SÜS GİBİ BEKLETMESİNİ BİLİRİZ…

  • Ramazan TEPE ( SUSUZ) 28 Ağustos, 2009, 13:01 tarihinde dediki...

    selam tüm hemşerilerime. hepimiz doğup büyüdüğümüz memleketimizi terk etmek zorundayız devletimiz ne yaparsa doğru yapar yanlışta olsa muhalif olma şansımız yok diyecekkadar az. ama bu ülkenin en eski sahiplerindeniz yani köyümüz 800 yıl önce kurulmuş bir köydür 70 yıl önce bu memlekete gelenlerin 3 çer 5 şer biner dönüm arazisi varken osmanlı ile birlikte kurulmuş olan köyümüz vatandaşlarının 3 çer 5 şer dönüm arazilerimiz var. onlarda soğan ekmek parasına giderse ilk sahibi olduğumuz köylerimizde çobanlık yaparız. devletimiz sağ olsun. köylerimiz için birlik olalım ben bafrada oturuyorum. tel: 0533 715 22 21 msn tepe@tepegrup.com.tr

  • salih 31 Ağustos, 2009, 15:13 tarihinde dediki...

    cok komiksiniz ben sana o parayı vereyim ğelin

  • erhan çıkmaz 3 Eylül, 2009, 0:34 tarihinde dediki...

    biz sizden ne baraj ne para barajda sizin olsu parada ben geçmişimişimi istiyom :-k :< :-b

  • Anonim 6 Eylül, 2009, 22:24 tarihinde dediki...

    aşagı zeytinli ismail kılıç bu memmelekte bararaja ihtiyacımız var ama yıllarca ektimiz ve ekecegimiz bu arazilerimize yıllardır emek veriyoruz bu arazileri ucuza kaptırmıcaz

  • İSMAİL KILIÇ A.ZEYTİN 6 Eylül, 2009, 22:34 tarihinde dediki...

    ARAZİLERE VERİLECEK PARALAR GERCEK COK DÜŞÜSÜK ARAZİLERE VERİLEN BU PARAYLA İNSANLARA GEÇİMİNİ NASL SAGLAR ARAZİLERİ ELİNDEN GİDTİKTEN SONRA

  • murat suran 7 Eylül, 2009, 13:03 tarihinde dediki...

    atalarımızdan kalan o toprakları sızlere uc kurusa yedırmeyız sızlerın verdıgı o uc kurus parayla ınsanlar nasıl bı gelecek kuracaklar bunları dusundunuzmu ?ınsanları madur etmeyın o arazılerden mlyar dolarlar kazanacaksınız elınızı vıcdanıza koyun …………….

  • gülay çınar 7 Eylül, 2009, 13:16 tarihinde dediki...

    ben izmirde yasıyorum topraklarımız orada bu mıktarla ben cocugumun okul masrafını bıle karsılayamıyorum . cok komıksınız bıraz vijdanlı olun.

  • zeytin 8 Eylül, 2009, 5:40 tarihinde dediki...

    madem oyle bizim yaklasık 10 donum sulak ve kuru arazımız var. 10 donum x 5.000 (yaklasık) = 50.000 tl ben odeyeyım aziz devlete veya o ozel sırketlere parayı bizi yerimizden yurdumuzdan mahrum etmesinler, bu cag dısı elektrik uretım sıstemını getırıp kurmasınlar. ıklımı degıstırmesınler, baraj altında kalanları magdur etmesınler, baraja komsu boyabat vs. yerlerı mundar etmesinler…admın tum baraj magdur koyluleri olarak senle tanısmakta isteriz ayrıca, selamlar…

  • erol kahraman 13 Eylül, 2009, 17:11 tarihinde dediki...

    buistimlah köylü acizgörmek anlamındadır kaldırmış olacağınız bir insanın vatanı yurdu değeri parayla ölcülemeyecekkadar bizm icin büyük olup vakat vatana fedagördük millet cıkarıicin * biz köylülerin düşüncesi böyle iken sizin vermiş olduğunuz teklif bağış tan öte birşey değildir buteklife saykı duymuyorum

  • Ramazan ( pelitçik köyü) 28 Eylül, 2009, 14:29 tarihinde dediki...

    Ben bu bütün olanlarla sayın başbakanımız RECEP TAYYİP ERDOĞAN,ın ilgileneceğini düşünüyorum.Başbakanımız halkın sorunlarını her zaman dinliyor bu olayı sayın başbakana iletmek lazım. Çok büyük bir problem burda köylünün geleceği söz konusu ne olcak bu köylü kimi geçimini sağlayamıyacak kimi göç edecek gittiği yerde rezil olcak vb. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ( Köylü milletin efendisidir ) demiş.. BURDA KÖYLÜNÜN HİÇE SAYILDIĞI GÖZÜKÜYOR. Arazilere biçilen fiyatlar , hiç kimsenin şu dakkaya kadar açıklama yapmaması şaşırtıcı doğrusu.Ellerini vijdanlarına koysunlar burdaki insanlar bütün ömrünü toprağa adamış kişilerdir ömürlerini harcadıkları toprağın bedeli ise gülünecek bir fiyat(6 000) yazık .ARKADAŞLAR BURDA BİRLİK OLUNMALIDIR.

  • fevzi göler 2 Ekim, 2009, 16:50 tarihinde dediki...

    sn doğuş gurubu.bu baraj inşaatı tam olarak ne zaman bitecek…
    yukarı zeytin köyü

  • osman 4 Ekim, 2009, 16:53 tarihinde dediki...

    bekleyelim görelim arkadaşlar :<

  • ömer çalışka 5 Ekim, 2009, 23:46 tarihinde dediki...

    sayın yetkililer bu kızılırmak boyyuna kastınızmı var kazalarımzdaki ceza evleri bile kapandı devletimizin yıllardır unutuğundan değil vatan haini olmadığından kapanmıştır 30 senedir baraj yapılacak köylerimizden edildik çok ğüzel ödüllendik ğeçin dalğanızı vatan sağ olsun kalan sağlar bizimdir
    kızmıyoruz ama bu komik rakamlara üzülüyoruz sayğılar sunarım

  • SALİH-1937 13 Ekim, 2009, 17:26 tarihinde dediki...

    fiyatlar sanırım bir şakadır.. şayet oyle bırşey degılse bıle bızımle dalga gecıyorlar … cunki nedırkı sulak arazıye verılen para 2 ton pirinc parası yanı 2yılık gelırı bıle degıl .yazık
    yukardakı YORUMCUNUN DIKKATİNE YAZILI BOLUMU OKUYORUMDA.Burada kişi ve kurumlar hakkında yorum yaparken hukuki kurallara uymanızı aksi takdirde ıp numaranızdan tespit edilip hakkınızda soruşturma açılabileceğini unutmayınız. DİYE YAZIYORR…. SİZ BIZIMLE RESEMEN DALDA GECIYORSUNUZZ BIZ NEYAPACAGIZZ NEYMI BU 6BINLIRA DONUM BAŞINA…. BENCE3 BU UYARILARI YAZACAGINIZA . MADEMKI BIZLERI DUŞUNUYORSUNUZ BIRDE YOL GOSTERINIZ NEYAPACAGIZ HAKIMIZ OLANI NASIL YAPACAAGIZ ONU SOYLEYIN LUTFEN ….

  • Anonim 20 Ekim, 2009, 21:50 tarihinde dediki...

    size verseler bu parayı kabul edermisiniz milleti kandırmayın

  • cemal kalyoncu 20 Ekim, 2009, 22:05 tarihinde dediki...

    bu fiyatı verirken hiç utanmadınızmı

  • ramazan y,darıcay koyu 22 Ekim, 2009, 15:11 tarihinde dediki...

    bizim koyumuzu busekılde ucuza satmayız satanlarıda tsvk etmıyorm anılar hatıralar geçmişimiz bukadarkolay olmamalı biraz adaletli olun allah tan korkun allah ın rahmeti üzerimize olsun

  • Boyabatlı bir hemşehriniz. 7 Kasım, 2009, 17:27 tarihinde dediki...

    Yorum yapan tüm hemşehrilerim;
    Bu kamulaştırma işlemine karşı şu an yapabileceğiniz birşey yok. Bu sebeple kendinizi üzüp yıpratmayın. Ancak Hukuk yolu ile elde edebileceğiniz şeyler var, bunları aşağıda sıralayacağım.
    Öncelikle belirteyim ki, bu fiyatları belirleyenler verilen fiyatların çok düşük olduğunu da, Mahkemenin bu fiyatları arttıracağını da biliyorlar. Peki o zaman neden bile bile size düşük fiyat teklif ediyorlar öyleyse ?

    Burada asıl amaç iki tanedir.

    1-Örneğin 500 kişiye bu fiyatı tekli ettiklerinde, 150 tanesi kabul etse veya bir Avukat kanalı ile kendisini Mahkemede temsil ettirmese geri kalan 350 kişiye verecekleri fiyat farkını bu kişilerden çıkarmış olacaklar.

    2- Verilen fiyat Mahkeme tarafından belirlensin de başımız ağrımasın.

    Bunun karşılığında yapacağınız şey, öncelikle davet mektubu geldiğinde (ki bazı köylülere gelmiş) bu davate gitmeyin veya (konuşulanları merak ederseniz) gitseniz de kesinlikle anlaşma yapmayın.

    3-Mutlaka Mahkemeye gidin veya bir Avukata vekalet verin. Aksi halde, Mahkemede de fiyatınız artmayabilir. Ancak, bu davalar öyle herkesin takip edebileceği davalar olmadığı için bir avukata gitmenizi tavsiye ederim.

  • mahmut gömeç (saraycık köyü) 8 Kasım, 2009, 16:13 tarihinde dediki...

    Sayın yetkililere soruyorum; Bu bedeller bir seferlik mi? 30 senelik mi? Farz edinki ben bu araziyi veya bu evi 30 sene daha kullanacağım.Peki bu aradaki 29 yıllık bedel ne olacak bunun hesabı yapılmışmıdır.Bu fiyatı neye göre verdiniz?

  • İDRİS KALKAR susuz köyü 8 Kasım, 2009, 19:27 tarihinde dediki...

    Kamulaştırma kanun gereği her iki tarafın tam rızasıyla yapılabilmekte aksi halde mahkemelere sevk edilmektedir düşününki bir şirket milyon dolarlık yatırım yapacak ve bu yatırımını bir kamulaştırma yüzünden mahkemelere düşürecek pek kıymetli hemşerilerim akıl başta oldukça can bedende durdukça direnip karşı çıkıp hakkınızı ve hakkımızı savunun zira bilindiği üzere hiç bir alış verişte esas değer hadi buyrun bu olsun denilmez bu bir pazarlık konusudur razı gelinmedikçe istimlak yapılamaz gizli saklı arazisini ilk teklife veren akıllı hemşerilerimede bir lafım olacak bu kafayla yiyecek ekmeğe muhtaç kalırsınız………

  • ADNAN KALYONCU 8 Kasım, 2009, 20:13 tarihinde dediki...

    SAYIN YETKİLİLER VERMİŞ OLDUĞUNUZ BU TEKLIFLE KÖYLÜ BIRAKIN ARAZİ ALIP YAŞAMAYI KENDINE KALACAK EV BILE ALAMAZ BIRAZDAHA GERÇEKÇİ OLUN İNSANLARI MADUR EDIP SONRA BURDAN EDECEĞİNİZ KARLA SEFA SURMEYIN KOYLU SIZE BU PARAYI TOPLASIN VERSIN SIZ BARAJ YAPMAKTAN VAZ GEÇİN ÇUNKU VERECEĞİNİNİZ BU FİYATA BAŞKA YERDEN AYNI ARAZİYİ ALMALARI İMKANSIS HİÇ OLMAZSA İNSANLAR DOĞUP BUYUDUĞU TOPRAKLARDA KALIR.HUZUR İÇİNDE YAŞAR

  • ismail karakaş 12 11 2009 12 Kasım, 2009, 14:25 tarihinde dediki...

    çorbada birde benim tuzum olsun köyümüzün sular altında kalması çok kötü daha kötüsü artık bir köyümüz vardı oda sular altında kalaçak önemli olan para degil vereçekleri para sadaka parası devlete boynumuz kıldan inçe ama olan kimseye degil bizeolur tüm köylülere allah kolaylık versin

  • bahtiyar 25 Kasım, 2009, 16:08 tarihinde dediki...

    oralarda yaşadığımız hatıralar anılar bu kadar ucuz değil onca şeyi bir çılpıda bitemez

  • ismail kalın 27 Kasım, 2009, 16:36 tarihinde dediki...

    bence bırlık olup sonuna kadar dırenmelıyız uc kurusua gecmısımızı satın alcaklarr sadaka deil degerını versınlerr

  • Anonim 28 Kasım, 2009, 14:23 tarihinde dediki...

    slm ben osman yaylacılı köyunde anneme duşen 6 dönum yer var bize dönumune 6 bin tl veriyorlar dalga geçer gibi bir fiyat bu mileti evinden köyunden tarlasında ediyorlar cebinede 3 kuruş para veriyorlar ne bu ya bu mitleti bu kadar ucuzmu yaaa doğdukları yaşadıkları yerden etmek ben yaylacının bir meyvesine deyişmem o parayı bu devletin kimseyi mağdur etmeye hakkı yok herkezin bildihi gibi bu topraklar çok verimli en azından verdi paranın 10 katını versinlerki halkımız madur olmasın hem kimin parasını kime veriyorlarki benim paramı bana geri veriyor
    benim alacam para 36 bin tl ben asla böyle komik bir rakamı asla kabul etmem kimsede etmesin bence saygılarımla osman

  • cengiz kalyoncu 28 Kasım, 2009, 20:28 tarihinde dediki...

    ADMİN SEN KİMSİN……………………………..

  • ömer eraydın 1 Aralık, 2009, 18:58 tarihinde dediki...

    biz yıllardır kendi toprağımızda misafir gibi oturuyoruz,duvarımıza bir çivi dahi çakamıyoruz. yaşadıklarımızı 3 dünya ülkelerindeki insanlar bile yaşamıyordur.yıllardır baraj muhabbeti ile avutulduk durduk ha çıktı ha çıkacak diye.Yılların eziyetini 3-5 lira ile savuşturamazsınız beyler. Karşımıza geçip alsana 3 lira gidin keyfinize bakın diye diretemezsiniz.Bizlere verilecek para ne kadar yüksek olursa olsun özümüzü,topraklarımızı bırakıp gitmek kadar acı birşey olamaz. Vereceğiniz 3 lira ile gidin kendinize doğuda devlete ait olan yerlerde barajınızı kurunki oradaki halkta sebeplensin.Bizler köyümüzde mutluyuz yapamıyorsanız kendi halimize bırakın.Birde o admın denen delikanlıyı ALLAH A havale ediyorum.

  • salih-1934(pelitcik) 3 Aralık, 2009, 18:08 tarihinde dediki...

    gelin pazarlıga oturalım size teklifimiz (has elektirige)
    celtik tarllarına dönümüne 80,000 tl diyer arazıleedönümüne 58,000 tl kabul ederseniz gelin anlaşalım yoksa ferman patışahınsa daglar taşlar bızımdır .

  • hacuçaylı 8 Aralık, 2009, 14:02 tarihinde dediki...

    merhaba sayın çiftci kardeşler yıllardan beri yanlış tarım politikası yüzünden maalesef dönüm başına verilen birim fiat belli 6000 lira bu çok komik bir rakam ama ben bu yıl farklı birşey yapıp dönümüne daha farklı bir para almayı düşünüyorum .eğer ne yapacağımı merak ediyorsanız yazayım,domates yetiştireceğim, organik tarım ve organik gübre ile 1 dönüm tarladan ortalama 40 ile 60 ton arasında domates alınıyor bunu söyleyen ziraat mühendisi ve ben bu işi pompalama sulama ile bu yıl yapmayı düşünüyorum dönümünden en kötü şartlarda 10 ton domates aldığımı farzedersek 10000 lira yapar .tabiki bu en kötü ihtimal ve yarın mahkemede 3000 lira verilen tarladan biz bir yılda 10 ton domatesten 10000 lira aldık denildiği zaman bu kararı verecek hakimde bu konuyu düşünmek zorunda kalacak tabiki bu en kötü şartlarda birde 40 ton domates aldığınızı farzedin ve rakamları artık siz düşünün
    saygılarımla

  • Anonim 24 Aralık, 2009, 11:40 tarihinde dediki...

    :( :( :( :( baraj dedıgınız ne zaman olacak hakkımızı kımler arayacak

  • ZATİ ÇALIŞKAN MAKSUTLU KÖYÜ 29 Aralık, 2009, 15:18 tarihinde dediki...

    Bubedellerin çok düşük oldugunu enaz dönüm başına 15 bin tl olması lazım ve bu
    bedellerin olması gereki yorki kurtarsın başka türlü perişan olur saygılar

  • zati çalışkan (maksutlu köyü 29 Aralık, 2009, 15:28 tarihinde dediki...

    maksutlu köyü bence arazilerine baraj çıkmaz boşuna parabeklemeyin

  • recep özkan[aşağı zeytin) 29 Aralık, 2009, 16:51 tarihinde dediki...

    hem köylüyü yerinden ediyolar hemde sadaka verir gibi arazi ücreti veriyolar… senin en kral arazine değişilmez aşağı zeytin

  • muzaffer üner 5 Ocak, 2010, 23:47 tarihinde dediki...

    :< arkadaşlar hepimiz sbırla mahkemenin sonucunu beklemekten başka çaremiz yok şeriatın kestigi parmak acımaz kışla köylülerine selamlar

  • yasin kalyoncu yunus emre kalyoncu 10 Ocak, 2010, 14:29 tarihinde dediki...

    verdiniz paraya bakın çocuk mu kandırdığınızı sanıyorsunuz :<

  • osmancık aydın köyünün azası 15 Ocak, 2010, 22:13 tarihinde dediki...

    köyümüzün su altında kalan aeazilerine biçtiğiniz bu fiyatlar az milleti kandırıp arazilerine ucuzdan sahip olmak istiyorsunuz bu yönd birnevi başarılıda oluyorsunuz çünkü köylünün yapacağı bir şey yok
    ATATÜRKÜN dedeiği gibi köylü milletin efendisidir ama siz böyle yaptıkça köylü efendilikten çıkıp köle haline geliyor

  • rasim kalyoncu 16 Ocak, 2010, 23:49 tarihinde dediki...

    ben kışla köyunden son aldığımız haberlere.göre şu anda sadece kışla köyünü yaklaşık 400 dosya olarak mahkeme açılmıştır.ben kışla küyüne sesleniyorum mahkeme celbi gelenler lütfen avukatımızla irtibata geçiniz kendi başınızla hareket etmeyiniz.avukatımız gerekli ilgi ve alakayı gösteriyor,bilginize

  • yunus emre kalyoncu 21 Ocak, 2010, 22:02 tarihinde dediki...

    bu parayla bakkaldan sakız alınmaz

  • yunus emre kalyoncu 21 Ocak, 2010, 22:04 tarihinde dediki...

    utanmıyonuz mu buncaz para vermeye

  • yunus emre kalyoncu 23 Ocak, 2010, 17:48 tarihinde dediki...

    hiç bir şeyin karşılığı bu kadar az olamaz elinizi vicdanınızı koyun ve düşünün biz hakkımızı istiyoruz.

  • hasan :-( dal 26 Ocak, 2010, 20:32 tarihinde dediki...

    ben yaylacılı köyünden hasan.bende baraj mağduruyum 8 dönüm araziyle nerye gidilecek.bi tekne yaparz kıyılarda köşelerde balık avlarz. :< :-o :-s :(

  • Anonim 7 Şubat, 2010, 9:09 tarihinde dediki...

    hasan gezer yalman saray köyü barajdan verecekleri para kimseye başka yerlerde mekan kurmaya yetmez şimdi soruyorum sizin memlekete biz gelsek kabul edermisiniz

  • Şükrü BİLGİÇ 7 Şubat, 2010, 12:17 tarihinde dediki...

    Bu fiyatlar çok az bizleri kimse kandırmaya çalışmasın Fakılı köyünden

  • azız covusun kızı satu 12 Şubat, 2010, 18:24 tarihinde dediki...

    b fıyatı verırke utanmadınızmı herkesın hakkını verın

  • SELCUK KALYONCU 14 Şubat, 2010, 17:22 tarihinde dediki...

    yuh yani be buparayla evbilie alınmazbe kardeşim bizimköuümüz gidiyor sizin ver diyiniz para ya bakın beeeeee yuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh beeeeeeeeeeeeeeee arkadaş beeeeeeee

  • sibel kalyoncu 16 Şubat, 2010, 15:49 tarihinde dediki...

    eeet tüm yorumlara katılıyorum bennnnn

  • hüseyin[ 19 Şubat, 2010, 9:32 tarihinde dediki...

    Ankaradan arazi bedeli fiat belirlemesi yapmak kolay sayın mllet vekilleri gelsinlerde köy halkı neile ğeçinyorlar diye baksınlar sayın Çorum millet vekilleri ankarada oturmakla olmuyor buyrun halkımızın derdine çare bulun zahmet olmasa saygılarımla :-u :-u

  • ferahattin kalyoncu 21 Şubat, 2010, 13:29 tarihinde dediki...

    deniz kızı olurum yinede köyümden gitmem

  • onur kalyoncu 21 Şubat, 2010, 13:39 tarihinde dediki...

    ben küçüklüğümü orada yaşadım benim köyümü baraj altına alamazsınız

  • azız cavusun kızı satu 22 Şubat, 2010, 18:00 tarihinde dediki...

    bızı cocuk gıbı kandırıyorlar haklarımızın verılmesını ıstıyoruz

  • MAKSUTLU KÖYÜ.ŞERİF GOK 24 Şubat, 2010, 11:19 tarihinde dediki...

    SULAR altında kalacak olan arazilerimiz verilen arazi paraları cok düşük bir miktardır hakkımızı sonuna kadar hep beraber arayalım .

  • mustafa yavuz maksutlu köyü 24 Şubat, 2010, 11:28 tarihinde dediki...

    arazilere verilen dönüm parası degerinin cok altında oldugundan dolayı yetkililerin tekrar degerlendirmesini maksutlu köyü halkı olarak bu konuyu dikkate alınmasını istiyoruz. :-b

  • ........ 24 Şubat, 2010, 11:50 tarihinde dediki...

    Mahkeme süreci başladı artık bakalım göreceğiz ki unutmayalım kışla köyü ilk kamulaştırma yapılacak köydür o yüzden ilk yapılan kamulaştırma çok önemli bu alınan karar diğer kamulaştırma bedellerine etkilecektir. O yüzden çok takip etmemiz gerekmektedir. Tabiki onların verdiği fiyat önemli değil bu arada önemi olan burada takdir komisyonudur çünkü asıl kararı çok etkilecektir diğer kamulaştırma bedellerine bakıldığında iyi fiyatllar gözükmektedir o yüzden herkez beklediği fiyatta yakın bir mevla alacağımıza inanıyorum saygılarla

  • masutlulu 24 Şubat, 2010, 16:25 tarihinde dediki...

    Yahu en fazla arazi bizim masutlulularda en az ses bizden çıkıyor.Bişeyler yapıp kamuoyu oluşturmamız lazım dernekte bu noktada çalışma yapabilir diğer köylerin dernekleriyle beraber basit bir internet sitesi bile çok iş görür VADİDE NE KADAR KÖY VARSA MAKSUTLU KÖYÜ derneğini merkez seçip oradan sağlıklı iletişim kuralım.ŞİMDİ BİRLİK OLMA ZAMANI SAYGILAR.

  • İDRİS KALKAR 24 Şubat, 2010, 20:53 tarihinde dediki...

    HEMSERILERIM HAKKINIZI HER ZAMAN SAVUNMAK ZORUNDASINIZ HIC KIMSEYE HAVADAN PARA VERMIOLARRRRRRR KALYONCULARLA BIR AKRABALIGIMIZ VAR SANIRIM AMA TAM BILMIYORUM HEPISINE SELAM EDERIM

  • osman yayla 26 Şubat, 2010, 17:20 tarihinde dediki...

    parayla verilecek köyler deyil ama 6 lira cok gulunc bı rakam köylu saftır ama bukadar deyil onların cocuklarının okul haşlıgı bunlar o parayı cocuklarına versinler

  • Anonim 1 Mart, 2010, 20:01 tarihinde dediki...

    verdikleri bu kararı talihsizlik olarak nitelendiriyorum.verdikleri harçlıgı kabül etmiyorum 1953 yılından beri barajın parasına muhtaç olmadan yaşayan köylülerimiz bundan sonrada oparaya muhtaç kalmadan yaşar umarım.verdikleri para çokkk azzz.elini vicdanlarına koysunlar kendilerini bizim yerimize koysunlar acaba kendileri bu paraya arazilerini verirmiydi.çokmerak ediyorum. bunun dönüşü yok.çoçuk oyuncağı değil.

  • alattin 1 Mart, 2010, 20:02 tarihinde dediki...

    verdikleri bu kararı talihsizlik olarak nitelendiriyorum.verdikleri harçlıgı kabül etmiyorum 1953 yılından beri barajın parasına muhtaç olmadan yaşayan köylülerimiz bundan sonrada oparaya muhtaç kalmadan yaşar umarım.verdikleri para çokkk azzz.elini vicdanlarına koysunlar kendilerini bizim yerimize koysunlar acaba kendileri bu paraya arazilerini verirmiydi.çokmerak ediyorum. bunun dönüşü yok.çoçuk oyuncağı değil.

  • rasim kalyoncu 3 Mart, 2010, 21:23 tarihinde dediki...

    kışla koyünde hissesi olupta para alacak tüm köylülerimize sesleniyorum.önümüzde ki yakın bir tarihte köyde keşif yapılacaktır bu keşife herkesin katlmasını rica ediyoruz.bu bizlerin için son şanstır onun için ne kadar kalabalık olursak o kadar etki olur ben bu keşiflere herkesin duyarlı olmasını rica ediyorum uzktan oturmakla konuşmakla hiç birşey yapamazsınız onun için birazcık köyünüzle ilgilenin

  • rasim kalyoncu 3 Mart, 2010, 21:30 tarihinde dediki...

    istanbuldaki ve çorludaki kışla köylülerine sesleniyorum keşif tarihi beli olunca birlikte hareket edersek daha iyi olur bence memlekete toplu yani bir araç kiralayarak birlikte gidebiliriz bunun için benimle irtibata geçebilirsiniz.selamlar

  • melek kırmaç 10 Mart, 2010, 22:21 tarihinde dediki...

    bende abdullah kalyoncu dedemizden dolayı burdan para almayı bekliyorum fakat verdiginiz rakam lar okadar komikki zamanında oralara emek veren dede lerimize saygısızlık yapılıyor onlar oralarda kim bilirne kadar emek verdiler bence engüzel yazıları bizim yani gurbetteki kızlarında hakkını savunan rasim kalyoncu yazıyor ona teşekkür ederim merak etmeyin uzakdada olsak burdan sizi sonuna kadar destek liyoruzzzzzzzzzzzz

  • melek kırmaç 10 Mart, 2010, 22:30 tarihinde dediki...

    sevgili rasim kalyoncu ben emmi ogulları hüseyin nin kızı fatmanın kızıyım abdullah kalyoncuda annemin dedesi oluyor sana yazılarından dolayı teşekkür ederim :> :> yani hüseyin çınar ın torunuyum kalyoncu lara selam olsun

  • rıdvan 13 Mart, 2010, 15:38 tarihinde dediki...

    siz bu insanların hayatını tek geçim kaynağını alıyorsunuz ve karşılığında üç beş kuruş dilenciye verir gibi para veriyorsunuz ben de baraj dolayısıyla su altında kalacak köylerden sraycıklıyım yıllardan beri söylenirdi baraj gelecek diye benim çocukluğumdan beri ve sonunda geliyor ama orada yaşayan köylülerin hayatını ekmek teknesini alarak malesef geliyor acıda olsa ve sizin reva gördüğünüz dönümü ne 6bintl yazık oysaki oo çeltik tarlaları istanbulun en pahalı semtinde ki bi daireden daha degerliidir oo tarlalardan çıkan pirinç her gün soframızda afiyetle yediğimiz ama ne zorluklarla yetiştirildiğini bilmediğimiz oo çeltik tarlalarında o köylülerin emeğinden geliyor

  • rıdvan 13 Mart, 2010, 15:39 tarihinde dediki...

    EMEĞE SAYĞI …….LÜTFEN

  • ibrahim 16 Mart, 2010, 20:04 tarihinde dediki...

    bence yerlerinizi hiç vermeyin sizin tarihinizi siliyor adamlar artvinde dönüme 50bin ytl vermişler sulak arazi bile değil anca coruh nehrine su motoru atıp yerlerini suluyorlar çünkü artvin dağlık alan

  • azız cavusun kızı satu 18 Mart, 2010, 0:46 tarihinde dediki...

    satmayın arkadaslar arazilerinizi hiç bişey yapamazlar

  • metin arslaner 20 Mart, 2010, 21:39 tarihinde dediki...

    ben aşıkbükü köyünden metin arslaner bir insanın gecmişini tarihini dönümüne 6 000 tl vererek elinden almak bu kadar kolaymı verdiğiniz bu parayla bu insanlar nasıl ne şartlar altında yeniden bir hayat kurabilecek acıkcası bunu merak ediyorum mademki ülkemize elektirik santralı kurulacak ve bu elektirk santaralından milyar dolar lar elde edilecek ozaman bu insanalrın gecmişinden tarihinden köylerinden gecmesi ve rahatca yeni bir hayat kurabilmesi için hak ettiği para verilmesi lazım

  • ADEM BİLGİÇ ( FAKILI KÖYÜNDEN ) 24 Mart, 2010, 22:33 tarihinde dediki...

    SAYIN DOĞUŞ FİRMA YETKİLİLERİ !…
    ÖNCELİKLE BU PROJE ULKEMIZE HAYIRLI OLSUN..FAKAT KAŞ YAPARKEN GÖZ ÇIKARTMAYALIM..YÜZYILLARDIR BU İNSANLAR BU KOYLERDE YASIYOR.. DEDEDEN TORUNA GECİMİNI SURDURMEKTEDIRLER… İSTİMLAK YAPARKEN BÖLGE INSANLARINI MADUR ETMEMEK GEREKTİGİNİ BİLMENİZ GEREKİR. SEHİR HAYATINDAKI YASANTININ BITMIS OLDUGUNU BİLMEKTESINIZ.. KOYDE 2-3 DONUM TARLA ILE GECIMINI SAĞLAYAN BU INSANLAR NEREYE GIDER NEREDE YASAR ?. VERDIGINIZ UCRETLER ÇEREZ PARASI, ŞEHIR BOLGELERINDE İSE YARAMAYAN ARSALAR 200–300 MILYAR LIRADIR. KENDINIZI BU MAGDUR ETMEYI DUSUNDUGUNUZ INSANLARIN YERINE KOYUN.. BİZ BOLGE HALKI OLARAKTAN,GERCEK HAKLARIMIZI ALMADAN KOYLERIMIZI TERK ETMEYECEGİZ. ÇUNKU DUNYA DONDUKCE DURACAK OLAN BU TOPRAKLARIMIZ,, ARKAMIZDAN GELECEK OLAN BUTUN NESILLEREDE HITAP EDECEKTIR.. sizlerde bılıyorsunuzki sehırden emeklı maası ıle yasanılamayacagını ve bu yuzden koylere donusun basladıgını. Bu nedenle koylerin degerının paha bıcılemez oldugunu hatırlatmak ısterım..BİZLER CAHİL INSANLAR DEGILIZ GERCEK HAKKIMIZ ALMADAN, ne yapmamız gerekıyorsa yapacagız..

  • haşim kalyoncu 25 Mart, 2010, 11:33 tarihinde dediki...

    :( biz buralara gelene kadar neler çektik sızler gıbı oyuncaklarımızla oynamadık bızım oyuncagımız essege bınmek ot toplamak en buyuk mutlulugumuz ıse annemızın sesını duymak belkıde en bıyuk mutlulugumuzdu TABİ ANLAYANA

  • rasim kalyoncu 25 Mart, 2010, 12:45 tarihinde dediki...

    melek merhaba öncelikle teşekkür ederim ben sizleride aradım ve haber gönderdim hep beraber birlikte hareket edelim diye ama hiç bir cevap alamadım siz ne yaptınız avukat tutdunuzmu şayet tutmadıysanız benimle irtibata geçin merak etmeyin hakımızı alacağız avukatımız çok güzel çalışıyor .soracağın birşey varsa tel.05324814444 arayabilirsin selamlar.

  • rasim kalyoncu 25 Mart, 2010, 12:53 tarihinde dediki...

    sayın kışla ve fakılı köünden olupta gürbettekilere sesleniyorum köyümüzün KEŞİF TARİHİ 03/04/2010 DE başlıyor lütfen duyarlı olup işi müsait olanlar o tarihte köyde olsunlar. biz bir gurup olarak gideceğiz bizimle gitmek isteyenler irtibata geçebilirler.tel 05324814444 nisanın 2.si akşam 10/00 da yola çıklacak duyurulur.bende köyden para alcağm diyen herkese duyurulur mücadele etmeden hiç birşey olmaz.selamlar.

  • rasim kalyoncu 25 Mart, 2010, 13:01 tarihinde dediki...

    saraydüzü belediye başkanına teşekkerlerimizi sunarız bizlere sahip çıktığı için sayın başkanım bizlere tahsis ettiğiniz arsalar için biz kışla köylüleri adına tekrar teşekkür ederim ben yinede köylülerimizden haberi olmayanlara sesleniyorum saraydüzü belediyesine müracat edip arsaya yazılabilirler. En azından memleketimizde bir yerimiz olsun hemde ilçemizi kalkındırırız.

  • rasim kalyoncu 25 Mart, 2010, 21:05 tarihinde dediki...

    melek öncelikle teşekkür ederim ben sizlerede haber gönderdim ulaştımı bilmiyorum bizim avukata vekalet vermeniz için ne yaptınız avukatınız varmı yardımcı olabileceğim bir şey varsa beni arayabilirsin 0532 481 44 44 selamlar.

  • nazım darıçaylı 26 Mart, 2010, 17:57 tarihinde dediki...

    öncelikle bize yer gösterilsin vatanımızı su altında bırakıyorlar ben şahsen baraj istemiyorum yarın köyüm vardiyemeyeceğim köyüme gidiyorum diyemeyeceğim ne olacak bu köylünün hali öncelikle bizlere yer mekan verilsin ayrıca köyde ikamet etmeyenlere yer verilmeyecekmiş hadi işine be sen benim köyümü su altında bırak ondan sonrada senin hakkın yok de bu ne saçmalık yarın ben emekli olucam köyüme dönecem diyeceğim ne olacak nereye gidiceğim söylermisiniz beyler gelin görün boyabatın köylerinin çoğu dışarıda yıllarca kalmış emekli olmuş köyüne gelmiş ev yapmış duruyor ya biz nereye köyüm diyeceğiz ben bugün iş buldum dışarda çalışıyorum diyelim beni işten attılar evimde yok işimde ne olacak en azından köyüme dönerim köyümde durarım uyanın baraj mağdurları uyanın durağanda yıllar önce baraj oldu onlara en azından yer gösterildi, ya para alanlar ne oldu biliyormusunuz sürünüyorlar uyanın uyanın……………………………………….

  • kargı maksutlu köyünden ben hasan gök 26 Mart, 2010, 23:07 tarihinde dediki...

    soruyorum size ey barajı yapan firmalar siz bizim her şeyimizi alıyorsunuz biz atalarımızın mezarını su altında bırakıp gidiyoruz vermiş olduğunuz fiyatlar çok gülünç bizim köyümüzde 10 dönüm yeri olan 8 10 nüfusu gençindiriyordu üstüne 2 3 tanede evlatlarını evlendiriyordu soruyorum size 60 bin tleyle ne yapılır? birazcık elinizi vijdanınıza koyun

  • ben maksutludan hüseyin gök 27 Mart, 2010, 22:10 tarihinde dediki...

    soruyorum size niye bu insanları memleketinden topraklarından ediyorsunuz üstüne bide dalga geçer gibi dönümüne 6bin lira veriyorsunuz ben daha 13 yaşındayım babamsa 35 yaşında bu güne kadar köyümüzde çok güzel geçiniyorduk ama baraj bizi köyümüzden topraklarımızdan ediyor barajın tamamlanmasına bir buçuk yıl kaldığını söylüyorlar daha nereye gideceğimizi bilmiyoruz birde zorbalık yapar gibi insanlara nereye gidiceklerini söylemeden kağıt imzalattırıyorlar :< :<

  • Ercan 29 Mart, 2010, 21:05 tarihinde dediki...

    Gökyüzünden toprağa düşen bir damla yağmur suyuyla orya çıkan Toprak kokusu Vatan kokusu …Bu güzellik üç kuruşa satılmamalı doğup büyüdüğümüz güzelim köyümüz sular altında kalmamalı. :(

  • maksutludan abdullah gök 16 Nisan, 2010, 20:36 tarihinde dediki...

    fiyatları yükseltin yoksa arazileri satmayız

  • Sedat TARAKÇI 20 Mayıs, 2010, 22:12 tarihinde dediki...

    Sayın Başbakanımın Ve Cumhurbaşkanımın Bu Konuyla İlgilenmesini İstiyoruz.Bir Baba Evladını Sokağa Atmaz Biz Şuan Bu Durumdayız.Saygılarımla

  • yalmansaraylı 10 Haziran, 2010, 22:40 tarihinde dediki...

    insan o kadar emek vermiş yiyecek yetiştirmiş sonra siz gelmişsiniz hem adamın malını hemde evini alıyosunuz şimdi adam ne etsin hadi aldınız bari düzgün para verinde insanların geleceğini garantiye alsın çünkü o insanlar çiftçilikten başka meslek bilmiyolar verdiğiniz paraya yolculuk bile yapılmaz siz insanların geleceğini kısıtlıyorsunuz.ADMİN olacak şahıs uzaktan söylemek kolay git de o köylüleri bi dinle hele elektrik ten önce sen hele yaşamayı bi düşün…………..:< :<

  • sibel kalyoncu 15 Haziran, 2010, 13:26 tarihinde dediki...

    bencede ucuza gitmesi hata olurr köyümüz herşeyimiz verdikleri paraya bak yhaa utanın :< :<

  • atakan 24 Haziran, 2010, 15:02 tarihinde dediki...

    herkese selamlar ben kahramanmaraşlıyım bizim bahçelerde su altında kalacak tabi baraj yapılırsa 50 yıl oldu yapılacak deniyomuş ama bukez ihtiyaç varmış gercekten bizim araziler hep suluk ve elma ceviz fıstık kiraz ve daha bir sürü çeşitli ağaçlar var parayı dönüm başınamı veriyolar ağaç basınamı acaba biz ağaç basına olarak duyduk da yani varmı böyle bişey bilenlerin bilmeyenleri bilgilendirmesini istiyorum şimdiden teşekürler herkese görüşmek ümidiyle ALLAHA EMANET OLUN topragınıza sahip çıkın.

  • melek 18 Temmuz, 2010, 18:12 tarihinde dediki...

    ben senin telefon numaranı aldım soracagım birşey olursa seni ararım ilgin için çok teşekkür ederim bendende size selam olsun

  • melek 18 Temmuz, 2010, 18:20 tarihinde dediki...

    abi sen kimden haber gönderiyorsun bize sizin haberiniz hiç gelmiyor
    orada bizim ulaşabileceyimiz hiç kimse yok bende böyle internete girince ancak haber alabiliyoruz ama sen telefon numaranı vermişsin teşekkürler bişey soracağımız zaman seni ararım……….

  • SADIK DUMAN 25 Temmuz, 2010, 21:45 tarihinde dediki...

    Pelitçik köyü sakini olarak konusuyorum Bu toprakları 6000 liraya almaya kalkıyorsun ama benım topragımın 1m2 anca belkı 6000 lıra yapar yanı sen burda toprakları ucuz alma pesındesın e yanı bızde koyluyuz ama cahıl degılız. bızden pellitcık koyunden 6000 lıra toprak yok ama fıyatını gozden gecırıp tekrardan bı sunum yaparsın guzel fıyat verırsen tabıkı bızde kaba degılız satarız ama 6000 lıra sen 1 donum topragı unut…!

  • kamil köyünden Hüseyin 28 Temmuz, 2010, 16:21 tarihinde dediki...

    Arkadaşlar su altında kalan areziler pirinç tarlaları boybat gazetesini ve bazı yorumcu arkadaşları takip ediyorum özellikle köprübaşı köyündeki arkadaş çok güzel bilgilendiriyor ayrıca teşekkür ederim arkadaşlar verilen birim bedel çok düşük hiç merak etmeyiniz bu bedelleri ihtiraz ederiz bilirkişi gelir diğeri az verirse yine ihtiraz ederiz birim bedelini verinceye kadar kabul etmeyiz biz Hukuk Devletinde yaşıyoruz Hukukla olan herşeye kabuluz onun için yorumcu arkadalar bu baraj yapılacak hiç kimse hukuk dışına çıkamaz hakkımızı alırız akıllıca takip edelim hepinize teşekkür ederim.

  • suat 31 Temmuz, 2010, 15:10 tarihinde dediki...

    Arkadaşlar baraj hakkında son karar verildi TMSF fiyat biçecek çünki şu ana kadar para alan kişiler çok azınlıkta kaldı şirketin istedigi olmadı emsal gösterecekleri çogunluga ulaşamadılar şu an itibariyle dönüm ü 8 000 tl oldu yer gözetmeksizin ama gene kabul eden yok son karar agustos ayı içerisinde verilecek inşallah hakkımızda hayırlısı neyse o olur.

  • adem kılıç 2 Ağustos, 2010, 13:29 tarihinde dediki...

    Kimse mağdur olmaz madem kimse bu fiyatlara razı değil hep beraber avrupa insan hakların dan bilirkişi çağıralım türk insan hakları halledemezse o zaman kimse mağdur olmaz
    AŞAĞIZEYTİN KÖYÜ

  • sınan kalyoncu 7 Eylül, 2010, 20:56 tarihinde dediki...

    Hesap basıt fazla detaya gerek yok 49 yılın parasını ödeyeceksiniz. Bız pırınc tarlasından yılda donumde 1000tl kazanıyoruz bızı cahılmı zannettıntı doguş

  • ABİT TEKİN 18 Eylül, 2010, 1:51 tarihinde dediki...

    Boyabat barajıyla yapmış olduğu yayınlardan dolayı kendisine tüm yöremiz adına teşekkür ederiyorum…Muharrem YILDIZ’dan tek bir ricam cep telefonunuzu ve artvint yusufeli baraj avukatının cep telefonunu msneme e-posta olarak qöndermenizi sayqılarımla arz ederim ..)
    msn:samsunlu1970@example.com

  • Anonim 23 Eylül, 2010, 0:00 tarihinde dediki...

    Barajla ilgili avukat tutmak gereklimi? yoksa henüz iş avukat aşamasına gelmedi mi? Bu konuda bizi aydınlatırsanız sevinirim…

  • remzi kalyoncu 12 Ekim, 2010, 22:07 tarihinde dediki...

    Sayın Fakılı köyü kışla mahahalesi dostlarımız arkadaşlarımız bundan sonra yapacak bir şeyimiz yok arazimiz ve köylerimiz sular altında kalacak bundan sonra ne yapabiriz onun hesabını çok iyi yapmalıyız Saraydüzü belediyesinin bizlere sundugu bir imkan var bir yerde toplanmak için çok güzel bir şans inşallah fakılı köyü kışla mahallesi olarak tüm ırmak boyundaki baraj madurları için geçerlidir söylediklerim bu bizimiçin zor ama dünyanın sonu değil tüm kızılırmak boyundaki hemşerilerimize selamlar remzi kalyoncu kışlalı

  • HATİCE 18 Ekim, 2010, 18:17 tarihinde dediki...

    Direkt konuya girmek gerekiyor artık. Baraj için kimsenin bir şey dediği yok vatanımız milletimiz diyoruz toprağımızı kaybetmeyi sineye çekiyoruz. Ama insanlar artık çok zor durumda. Yer yurt hiç bir şey gösterilmedi. Arazilere verilen ise komik meblalarda. Bu insanlar şehri bilmiyor. Şehrin karmaşasından uzak sakin bir hayat yaşamış garibanlar gidecek hiç bir yerleri yok çaresiz kalmışlar annem ve babamın çektiğini bir ALLAH bir de ben bilirim. Köyde öyle yaşlı insanlar var ki toplam arazisi 20 milyar anca ediyor görevliler ise bize 80 milyar verin size ev yapalım diyor. Bu amcam bu prayı nereden bulacak ki versin. 65 aylığı gelecek de karnını doyuracak. Bizim görevlilerden istediğimiz bizi doğru bilgilendirsinler fiyatlar ise hakkı olan şekilde olsun. İnsan kaldıramıyor düşünsenize artık bir köyünüz olmayacak doğduğunuz yeri sular basmış anılarınız falan hep gitmiş. ALLAH yardımcımız olsun .

  • ali 21 Ekim, 2010, 17:42 tarihinde dediki...

    Eger bi adam tarlasını satıyorsa bu sattıgı parayla yeni bi düzen kurması lazım ama sizin bu verdiniz paraya adam kümes bile alamaz kendinizi akıllı sanıp insanları kandırmayın herkes akıllı siz bu rakamları üç katına cıkarmadınız sürece evimin önündeki kümesi bile satmam.

  • kamil gürel 20 Kasım, 2010, 13:23 tarihinde dediki...

    Baraj sahasından su altında kalan yerlerin verilen fiyatların çok düşük olduğu devlet tarafından hiçbir yetkili gelmeyip köylü baraj hakkında biliglendirilmiyor tarımsal, köyden başka yere gidenlerin nereye gidecekleri hakında hiç bilgi verilmiyor bu konu hakkında bilgilenddirilmesini istiyoruz. pirinç üretenler için başka yerlerde pirinç üretmeye devam etmeleri için biligilendirilmek istiyoruz.

  • izzet cesim 1 Aralık, 2010, 17:12 tarihinde dediki...

    O kadar çok şey yazılmışki ne söyleyim burada onu bunu eleştirip suçlamak yerine tek yürek tek yumruk olup köylerinizden çıkmamak taaa ki istediğimiz para gelene dek bizim acelemiz yok biz burda mutluyuz.

  • Anonim 2 Aralık, 2010, 8:32 tarihinde dediki...

    Yorumsuz köyümüzü elimizden alıyorlar :((((

  • Anonim 2 Aralık, 2010, 15:01 tarihinde dediki...

    bunlar dalga mı geçiyor

  • aşagı zeytinli 2 Aralık, 2010, 15:04 tarihinde dediki...

    bunlar şaka mı diyor

  • OSMAN ÇALIŞKAN 22 Aralık, 2010, 22:35 tarihinde dediki...

    Sayın yetkililer bu para az herkezin hakkını verin adam gibi

  • aşağı zeytünlü 24 Aralık, 2010, 19:14 tarihinde dediki...

    Çok saygıdeğer hemşehrilerim…kulaktan duyma bilgilerime dayanarak söylüyorum en son kasım ayında duydum bu yazdıklarımı çeltik tarlalarının dönümü 11.000 tl olmuş aslı varmı birde ne kadar para alcağımız internette görülüomu…YORUM yazarsanız sevinirim

  • recep gökcedogan köyü kargı 1 Ocak, 2011, 13:51 tarihinde dediki...

    Slm bu verimli toprakların kazancını bir defaya mahsus olmak üzere cuzi bir para ile kapatıyorsunuz hiç düşündünüzmü vermiş olduğunuz 6.40 lira fiyat
    bu toprakların ve bu hak sahiplerinin ömür boyu dededen toruna kalan mirasları, 7 kuşak yağmur çamur demeden bu çamurun bu çeltiğin içinde büyüdük şimdi ise siz bizim elimizden bu mirasımızı alıyorsunuz fiyatı cuzi bulup bu fiyata tatmin olmuyoruz :< :( :-s

  • abdulkadir çakır 14 Ocak, 2011, 21:46 tarihinde dediki...

    arkadaşlar tarlalarımıza dönümüne verilen fiyatlar çok komik bize soyumuzdan kalan bu bereketli toprakları bedavaya elimizden almaya çalışıyorlar. birlik ve beraberlik içinde olmassak bunu başaracaklar. arkadaşlar bazı şeyler para ile ölçülmez topraklarımıza sahip çıkalım soyumuz ne zahmetlerle o arazileri o toprakları bu güne getirdi bu kadar basit olmamalı.

  • Erkan 21 Ocak, 2011, 19:05 tarihinde dediki...

    Peki şimdiki son durum ne? Barajın açılışı netten baktıgım kadarıyla biliyorum 2012 mayıs mış iyide insanlara ne zaman paraları ödenecek kesin birşey yok mahkemeler oluyor sonuç yok keşif çıkıyor gidiyor geliyor yine mahkeme yine keşif gerçi anlamak zor degil devlet işi olunca uzaması normal.. saygılar….

  • ben istanbuldan aşagı zeytın koyu der baş huseyın yuzgec 22 Ocak, 2011, 21:06 tarihinde dediki...

    sayın yetkıler soruyoruz bizi neden mahkeme kapılarına itiyorsunuz bızım vatan daşımızın şu anda yerleşecek yerımız yok bu fıyatları kım duzenlemış benım şahsıma ait eve 35 bın lira vermışler kim bu parayla ev yapar koyumuzu yerleştırmek icın calmadımız kapı kalmadı bize kım sahıp cıkacak bu sıteyı lutfen okuyun koyumuzu kuracagımız yerin yolu yok evet yapılan iş bızım menfatimize Boyabat yetkilileri vatandaşla ilgılenin bizi mağdur etmeyın atalarımızın sozu vardır davulu kim calacak parsayı kım toplacak en magdur koy aşagı zeytın koyu ve aşipbuku koyu bızı magdur etmeyın bızım yazacak cok şeyler var ama derdımızz cok

  • aşagı zeytinli 26 Ocak, 2011, 13:43 tarihinde dediki...

    Sattıktan sonra millet ne yiyecek
    :< :<

  • cengiz kurt 11 Şubat, 2011, 17:30 tarihinde dediki...

    Baraj için bu paraları vermelerine gerek yok sattıkları elektriğe ortak olalım. :>

  • cengiz kurt 11 Şubat, 2011, 17:31 tarihinde dediki...

    Şaka bi tarafa onların verdiklerine karşın mantıklı bi yazı yazmak zor zaten.

  • MUSTAFA AYGÜN BOYABAT 25 Şubat, 2011, 15:14 tarihinde dediki...

    Dostuydun Köylünün Kızılırmak Doyurdun Yıllarca …Şimdi Düşmandır Bilesin Sana Alırsan Topragını Ellerinden.. Boyabat Yaylacılı Köyünden Selamlar

  • faruk 23 Mart, 2011, 15:28 tarihinde dediki...

    Ben bu aydın köyünün nereye gidecegini çok merak ediyorum. Verdiginiz paranın bir degeri yok köy halkının gözünde, yüksek bir miktar verinki köylünün gelecegi tehlike altında olmasın.

  • yılmazturkoglu- ankara 27 Mart, 2011, 13:53 tarihinde dediki...

    Butun yorumlara soyle bır goz attım kulaktan duyma resmı bır dayanagı olmayan seyler arkadaslar unutmayınkı kımse kafasına gore hukuksuz kanunsuz ıs yapamaz hersey acık ve nettır herseyden once deger tespıt kurulu vardır ve ona gore deger tespıtı yapılır ona deger belırlenır ve kımse madur olmaz kımsede kafasına gore ıs yapamaz ılgılı kurum ve kuruluslar bakanlıkların denetımı ve gozetımı altındadır hersey o donemler gerıde kaldı artık hukuksuzlar kanunsuzluklar cok sukurkı Tayyıp Erdogan gıbı herseyı bır zat yakından takıp eden mazlumun hakkı yenen ve koylunun her zaman arkasında olan yanında olan kul yutmayan bırı var sızlerın ıcı ferah ve rahat olsun kımse kımsenın hakkını gasp edemez ettırmezler artık onlar gecmıste kaldı ak partı hukumetı var her zaman yanınızda olan….Ankaradan sevgıler saygılar

  • mehmet ali 5 Nisan, 2011, 20:12 tarihinde dediki...

    Bizim köylülerimiz birlik olursa barajı hayatta yapamazlar bunlar kimlere az versekte kar yapsak diye ugraşıyorlar. Bizde bunlara fırsat vermemeliyiz gerekirse başbakanımızlada görüşelim durumumuzu anlatalım bu konuda yardımcı olucaktır muhtarlar bi şey yapamıcak galiba şurda kaldı 6 aydan az bi süre ortada ne konut var ne dogru dürüst para veriyorlar.

  • mustafa köse 7 Nisan, 2011, 10:34 tarihinde dediki...

    Sizin için kolay dimi bi yandan yapıyor bi yandan dağıtıyorsunuz.tabiki baraj türkiyemizin ihtiyaçlarından biri ama bizleri madur etmeden yaptırması lazım devletimizin o baraj kapsamında kaç köy kaç dönüm arazi var ve verdiğiniz ücret çok az, yok pahasına arazilerimizi istimlak ediyosunuz. Bunca köylü ne yapar, ne yer ne içer verdiğiniz parayla nereye gider. Devletimiz bu barajı yapıyosa köylüyüde düşünmesi gerekir, burdan yetkililere sesleniyorum hakkımızı verin. Saygılar çorum kargı maksutlu köyü

  • karacaoglanlı muharrem 14 Nisan, 2011, 20:26 tarihinde dediki...

    Gerçekten bu para çok az para neden böyle yapıyorsunuz şimdi o parayı ver diniz bir koylünün 5 dönüm yeri var 6 dan 30 milyar yapar koylü bu para ile ne yapacak anlatın bana ev alamaz arsa alsa yapamaz meçbur çalışacak ama meslek yok ne yapacak anlatın bana daha o geçirdiği köyün hayata alışık şehirde yapabilir mi söyleyin bana adam akllı bir para verinde hayatı biraz rahat etsin köylünün sen alıştığın çocukluğun geçtiği köyü bu paraya değişmem benim 3 ayda alıyorum verdiğiniz parayı biraz delikanlı olun empati kurun kendinizi yerinize koyun öyle düşünün bu köylü uyandı kabul etmez verdiğinizi tabi sizin tuzunuz kuru

  • halil ibrahim karadaş 14 Nisan, 2011, 23:42 tarihinde dediki...

    slm ben gülüyorum baraj olayına insanlar ne zorlukla ekip biçiyor buraları üç kuruşa kandırıyorlar köylüyü bu adalet degil bu topraklar zengin birinin olsaydı dünyanın parasını verirlerdi köylülün sesi çıkmıyor diye üç kuruşa bedel biçmişler yazık bu bedeli biçene soruyorum bu köyler senin köyün olsaydı acaba ne yapardın ne oyunlar dönüyor herkes biliyor zenginin cebi dolacak köylünün yani magdurların cebi ise boş olacak sizleri vicdanızla başbaşa bırakıyorum.

  • ALİ ŞENTÜRK 19 Mayıs, 2011, 12:33 tarihinde dediki...

    Fiyatları yükseltmenizi rica ediyoruz bizleri kandırmayın ben arazilerimin dönümüne 20000tl den değer biçmenizi rica ediyorum….. :>

  • ercan 13 Temmuz, 2011, 23:34 tarihinde dediki...

    10 gün içinde köy meydanına mahkeme kararı asılacak ve paraları almak mecburi imiş bilginize sunulur fiyatlarda artış varmış

  • bunyamın yıldrım koprubaşı koyunden 24 Ağustos, 2011, 14:59 tarihinde dediki...

    koylü kardeşlerm lutfen bırlık ve beraberlık olalım bu malıyete bu mulkıyet bu fıyata verılmez vermeyelımde allah hepımıze sabır ve yardım eylesn …..

  • Anonim 20 Aralık, 2011, 9:53 tarihinde dediki...

    HÜSNÜBEY AYNEN KATILIYOM SANA BU İŞTE ÇOK MADUR VAR BUNA ÖNCELİKLE MÜDAHALE EDİLMELİ BU İŞİN ARKASINDA DURALIM SAYGILARIMLA SALİH SAGLAM KAMYONCU AZİZİN OGLU

  • SALİH 20 Aralık, 2011, 9:54 tarihinde dediki...

    ALLAH KOLAYLIK VERSİN

  • mehmet keleş 22 Ocak, 2012, 22:03 tarihinde dediki...

    vermiş olduğunuz istimlak bedelini az buluyorum biraz yükseltin

  • hurşit köprubaşı köyü 8 Mart, 2012, 11:59 tarihinde dediki...

    ya bu işten bi kurtuluş yolu yokmu baraj durdurulamaz mı

  • atakan 27 Nisan, 2012, 11:12 tarihinde dediki...

    bizim burayada baraj gelcek k.maraş ın bir köyündenim elma , fıstık ve üzüm bahçemiz var dönümüne nekadar veriyorlar acaba bilen varmı bide tarlaya ayrı para verip agacın 30 yıllık gelirini hesap ediyorlarmış dogrumu haberi olan arkadaslar cevap yazsın lütfen

  • ali 3 Mayıs, 2012, 19:02 tarihinde dediki...

    nekadar para veriyorlar arazilere ve agaçlara

  • abdullah 21 Nisan, 2013, 14:07 tarihinde dediki...

    arkadaş madem koylerniz  su basacak ve buna karşın olarak para veriyorsunuz peki bu vereceğiniz para kendi koyunden çıkan bir vatandaşa kendine bir ev ve iş yeri kuracağı kadar para verecek misiniz. ( SİZE SESLENİYORUM BARAJ FİRMALARI )

Yorumcuların Dikkatine

1-Yorumlarınızı düzgün bir türkçe ile büyük harfler kullanmadan yapmanızı rica ediyoruz.
2-Burada kişi ve kurumlar hakkında yorum yaparken hukuki kurallara uymanızı aksi takdirde ıp numaranızdan tespit edilip hakkınızda soruşturma açılabileceğini unutmayınız.
3-Kötü sözler ve karşı tarafı rendice edici sözler kullandığınızda bu yorumlar yayınlanmayacaktır.
Eğer profil resminizin görünmesini istiyorsanız gravatar'a ücretsiz kaydolabilirsiniz.


Copyright © Her hakkı saklıdır. 2014 | | Boyabat Gazetesi | Boyabat.Gen.Tr | Boyabat Haberleri

Basın ve Yayın